December bebis 2013
..fast nu är alla barn sent avnavlade åh andra sidan. Ska med ta upp det.
tänker som du
Min mamma överlevde ju. Och mormor. Morfar. Gamla blev dom och friska var don med. Industrimat inte .
..fast nu är alla barn sent avnavlade åh andra sidan. Ska med ta upp det.
tänker som du
Min mamma överlevde ju. Och mormor. Morfar. Gamla blev dom och friska var don med. Industrimat inte .
Vi käper med gärna eko. Och eko bananer ffa
min stora vägrade gröt ers välling och köpemat. Han ammade och åt hemlagat.Åt lite köpemat när han blev större. Ser rätt ok ut. Verkar frisk.
nestle vill man ju bojkotta av andra skäl. Idioter!
Nej.
De nya riktlinjerna handlar ffa om att undviks allergier. Och främst handlar det om ägg fisk etc.
Blåbär etc räcker inte som järnkälla tyvärr.
Ni spm kokar egen pure eko aprikoser (tprkade) innehåller mlt högte nivå järn än andra
Ja så sa dom när jag praktiserade på bvc för 100 år sedan och så sa bvc idag med.
problemet med skräp i gröten är ffa risprodukter och det kan man ju hoppa över...
Fem vällingmål låtet mkt. Det var så kollegans son blev tungmetallförgiftad.
Min stor vägrade gröt välling ers.
han verkar klara sig ändå..
För ökad mat ångest läs boken äkta vara.
jag blev deppig av den. Inget är äkta längre.
Nej nu blir det inga fler barn.
Är för gammal.
Wow. Har di fått tbx mensen? Jobbigt att amma två små samtidigt det klart det går men nätterna. .. samt fogloss mm som ju ofta blir besvärligt om det är väldigt tätt.. men vill man så! Kul för barnen säkert.
Kör ni snart?
Lite avis kommer ju aldrig mer vara gravid
Nej runt 40 funkar för oss.. nu. *tant*
Skulle vi vilja ha en trea vore det närmre 50 för maken och passrrade 40 för mig. Man blir tröttare med åren och svårare att bli gravid större risker etc etc så här är det stopp. Nöjd med mina två men lite sorgligt är det allt..