• moruri

December bebis 2013

Åh! Supergrattis IdaJ! :D

• moruri

Bf+3 idag :( min son kom på bf+2... Tråååååkigt att vänta. Ska åka och storhandla snart! Kanske kika in på snoozy och köpa ett par söta barnplagg..

• moruri

Vi sover båda stilla som två stockar så bebisen kommer definitivt sova med oss eventuellt i babynestet, jag tror det är viktigt med den närheten.. Och sjujäklarns mysigt!

Verkar ju knappast bli någon bebis idag heller, suck! Bm imorgon, tror de kommer kolla läget där nere då iaf. Igångsättning på lördag annars verkar det som.

• moruri

Barn är ju verkligen olika, inget rätt eller fel. Ferdinand sover nu halva natten i spjälsängen, sedan andra halvan hos oss då han vaknar hela tiden. Vi får ingen sömn om vi ska behöva kliva upp varje gång han vaknar, därför passar samsovning bäst i vår familj :).

• moruri

Varit hos Bm, 40+3.. Kollade bara urin, blodtryck och hjärtljud, allt perfa, om inget händer innan lördag ska jag då på överburenhetskontroll på kvinnokliniken. Nu känns det som han lika gärna kan stanna kvar tills på lördag, då kan jag ju börja måla den nya lägenheten på fredag (och hoppas på att den ansträngningen sätter igång något).

• moruri

Nej, nu börjar det bli rätt påfrestande att ha mamma här hemma (sedan i lördags). Mysigt men hade hoppats på att bebisen ville titta ut i lördags, så det inte blev så långdraget, :p kanske hon stannar tills måndag, känns som en evighet tills dess, jag som vill köra en färdknäpp med sambon, men känns mindre lustigt när hon ligger vägg i vägg. Som tur kanske hon åker till en vän imorgon sen sover hos min syster. Hoppas! Haha, älskar min mor men när man går här överpreggo så är det mesta påfrestande!

• moruri

Nej, nu börjar det bli rätt påfrestande att ha mamma här hemma (sedan i lördags). Mysigt men hade hoppats på att bebisen ville titta ut i lördags, så det inte blev så långdraget, :p kanske hon stannar tills måndag, känns som en evighet tills dess, jag som vill köra en färdknäpp med sambon, men känns mindre lustigt när hon ligger vägg i vägg. Som tur kanske hon åker till en vän imorgon sen sover hos min syster. Hoppas! Haha, älskar min mor men när man går här överpreggo så är det mesta påfrestande!

• moruri

1-2dl är ju hur mycket som helst, så mycket tror jag knappast slemproppen är.
    När man har mens blöder man ju typ Max 1 dl blod och det slemproppen är ju verkligen inte lika mycket som när man har mens???

• moruri

Well... Tror det ser ut att vara mer än det är isf. Tänk dig hur mycket man blöder vid mens, känns ju som en liter ibland, men är normalt sett mellan 20-80milliliter.

• moruri

40+5 :( ingen bebis...
    Imorgon ska jag ringa för att komma in på överburenhetskontroll, får väl la se vad de siger.

Iaf fått nycklarna till nya lägenheten idag. Får väl börja måla lite imorgon om bebisen inte tänker titta ut.

Svar på tråden December bebis 2013