December bebis 2013
Plopps80 skrev 2013-06-11 11:22:49 följande:
Har känslan hela tiden av att vara grotesk. Tyvärr är jag viktfixerad och mår inte bra när jag är stor. Får så mycket kommentarer av folk ang magen att jag skäms över att vara så stor i vecka 15. Skulle på lönesamtal igår och skulle berätta för chefen. Sög in magen fast det tog emot och höll en väska framför magen. Önskar jag kunde känna mig vacker som många gör men jag känner mig fet ful och svullen.
Bra att du skriver om det iaf!
JAg har med lite viktfobi. Inte så farligt längre är frisk sedna många år men har haft en ätstörning tidigare. Jag gillar magen men inte att lår/armar växer. Och inte sidfläsket... Sen är det väl det med: Jag VET vilket slit det är att få bort det sedan. Jag har därtill en ryggskada som jag får mer ont av om jag är stor. Så det är inte bara fåfänga.
Tycker folk ska lägga ner det där med att det skulle gömma sig foster, eller säger verkligen bm INGENTING om din stooora mage redan? etc etc. Sist började folk fråga mig i v 30 om jag inte skulle föda snart för jag var ju så STOR. INTE kul att höra.