Jag har med shoppat bebiskläder. Dock lite i 50 mer i 56. Min son hade inte 50 i bodys alls. Men jag gick över 16dgr. Dyrt ja. Jag råkade gå loss på polarns rea. Kommrr komplettera på ullared.. pyjamaser ffa. Man hinner ju inte tvätta hur mkt som helst!
Lugn midsommar hör mrd. Gäster och grillning. Vår son och deras barn leker bra ihop
mammatilltvå85 skrev 2013-06-22 16:41:38 följande:
Lägger in en bid från igår magen v.16+3 Har ni haft en bra midsommar? Vi tog det lugnt, var vid ett slott på dagen utanför Norrköping, sedan var vi bara hemma och grillade och åt tårta, mysigt!
Alltså my god, vilken (internet)shoppingdag jag haft idag alltså! Galet!! Maken for och tvättade bilen ett par timmar och jag sorterade igenom det fåtal sparade plagg vi hade sen sönerna var små, kollade igenom vad jag skaffat hitills och vad vi behöver.....nu har jag shoppat MASSOR! hihi.....vi har ju köpt en bugaboo bee+ så nu har jag skaffat en babycocoon till den (svart vagn och offwhite/svart coccon, lättast att matcha med vagnleksaker, filtar, färger på kläder osv), även 3 set sängkläder från h&m home. också köpt snuttefiltar, massa söta bebiskläder, bodys osv där mycket var på rea, samt några söta nappar och napphållare, nån söt nappflaska osv. Crazy kanske, är ju bara i v.18 till veckan, hehe men jag är en sån som vill få saker klart i tid. Nu vet vi ju dessutom kön och att bebisen mår bra så jag tänker att varför vänta? Vet ju heller inte OM eller hur mycket förtidigt hon kommer kunna komma
=( KUL som tusan var det i alla fall att klicka hem det, men dyrt blev det, hrm....jaja, tröstar mig med att allt är saker vi faktiskt behöver. De storlekar jag handlat är 44-62 och mest i 44, 50 och 56....yngsta sonen hade 56 tills han var ca 5 månader (får små barn) så jag tänker att det ju ändå behövs lite grann....men nu tänker jag lugna mig till i höst när höstgrejerna kommer in, vill ju inte BARA ha ljusgrönt, ljusrosa, vitt och gult i november/december liksom....dock fanns mycket i grått och beige/brun från newbie på KappAhl (handlat i fysisk butik) och det funkar ju i höst/vinter med rött, marinblått osv....
Har shoppat från
babyshop.se,
Boozt.com (har massa rea),
Lindex.se och
hm.se samt
laredout.se
Har någon av er tips på någon annan bra sida?