• MissKaos

December bebis 2013

..tänk på mig som är löjligt förtjust i Star Treak. det skulle kunna bli  udda namn

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Do or do not.there is no try!

Gillar även matrix men neo är en hund för mig

cupcakekiller skrev 2013-06-24 17:54:21 följande:
    De dissade Harry för att det var ett "gammalt" namn, men jag älskar vissa äldre namn så tog det inte bara pga HP :)

Du kan ju köra på Kirk ;) själv älskar både jag och sambon Star Wars (jag har t.o.m en darth vader-tatuering höhö), så folk har frågat om vi inte ska döpa barnet till typ Yoda...Ah fast nää!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Emil är en favorit. Maken vägrar pgs stt hsns syskonbarn heter det i andranamn

• MissKaos

Vi borde ha en namntråd!

• MissKaos

Fint!

Liv. Påminner om sandemos serie

Förstaförsökaren26 skrev 2013-06-24 19:51:52 följande:
    Vi har sagt att blir det en kille så får han heta Edvin och blir det en tjej så får hon heta Liv. Sen kan vi ju ändra oss så fort vi får se vår lilla skatt

• MissKaos
    moto skrev 2013-06-24 22:01:11 följande:

Herregud vilken låda ni får! Har sett dem innan och googla lite nu, det är inte lite saker i den! Kul :)

Vi får  nöjja oss med Libero och Pampers påsarna. Fast dom är faktiskt ganska kul att pilla i på BB.
  • MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-06-25 17:05:03 följande:
    Hur mycket har alla gått upp nu? Som sagt 7,5 kg har jag gått upp sedan plusset. Känns allt annat än bra faktiskt!
    Samma som dig, ganska precis. Och det känns inte kul. Nej. GAH!

• MissKaos
    cupcakekiller skrev 2013-06-25 22:15:09 följande:
    Såhär tjock är jag, bilden är tagen idag, v.16(15+4).

Fin kula och schysta lökar om man får säga så som tjej? Men du är fin!
  • MissKaos
    Crissie skrev 2013-06-26 18:26:08 följande:

Är det någon i tråden som har erfarenhet av "föreliggande moderkaka"? Har precis fått reda på att jag har det och tankarna bara snurrar, försöker sätta mig in i vad det innebär utan att jaga upp mig för mycket. Är i vecka 17 nu.

Antagligen följer den med uppåt när livmodern växer. Annars är utgången blockerad, och då får du ett planerat snitt.
Svar på tråden December bebis 2013