December bebis 2013
Alla verkar må illa? Är nu i vecka 6. Har inte mått illa alls! Är det ett dåligt tecken?
Själv kollar vi på en kombinationsvagn, sittvagn, liggvagn och babyskydd i ett. Gillade Brio Smile! Har ni förslag?
Alla verkar må illa? Är nu i vecka 6. Har inte mått illa alls! Är det ett dåligt tecken?
Själv kollar vi på en kombinationsvagn, sittvagn, liggvagn och babyskydd i ett. Gillade Brio Smile! Har ni förslag?
Tack för alla svar! Då behöver jag inte oroa mig att jag inte mår illa (ännu) ömmande bröst har jag och den jäkla tröttheten!
Men de ömmande brösten är lite mindre nu. Kanske kommer och går lite?
Åh det ska bli så skönt att få ställa mina tusen frågor på fredag då jag ska träffa min BM första gången!
Okej inga vinterhjul låter ju dåligt... Har inte kollat så noga, mer på bilderna och videor.
Får bli längre fram!
Är ju första barnet så kön spelar inte så stor roll! Men en flicka vore väl extra kul. Sambon vill helst ha pojke...
Freddie är fint! Fler som har namnförslag?
Hur går ett KUB till? Är det spruta eller blodprov eller gör man ett ultraljud? Från Vilken vecka gör man det?
Är det så att ju mer symptom man har ju bättre graviditet och ju bättre mår bebben?
Irlais, vart i Sthlm bor du? Jag är också från Stockholm. Bor på Södermalm.
Vilken mvc valde du?
Har tyvärr ingen erfarenhet utav VUL då detta är första graviditeten.
Nu börjar det där illamåendet smyga sig på lite lätt. Kände det när jag lagade mat tidigare. Och stundtals under dagen, jag liksom känner mig äckligt mätt på nå vis. Fast jag inte ätit på ett tag. Konstig känsla. Har också haft ont i "tjej magen" hugger lite lätt... Fler med samma?
Jag har också ringt MVC. Är i vecka 6, ska dit på fredag.
Idag började jag blöda näsblod. Massor. Hört att man har känsligare blodkärl som gravid. Någon som har erfarenhet av det eller var det bara en tillfällighet?
Babylove1989: Åh en till som är född 89! Vad roligt! Första barnet? Vart bor du?