December bebis 2013
Irlais: jag valde södermalms barnmorskor på barnängsgatan. Valde mellan dom och Mama Mia söder... Men kände att södermalms barnmorskor var bättre... Fick nån känsla :)
Irlais: jag valde södermalms barnmorskor på barnängsgatan. Valde mellan dom och Mama Mia söder... Men kände att södermalms barnmorskor var bättre... Fick nån känsla :)
Babylove1989: vad roligt! Ja det är första! Så allt är så nytt och ovant med allt. Vart man ska vända sig och sådär. Inte berättat för någon ännu heller så kan inte fråga mamma heller... Ingen av kompisarna har barn heller. Så hoppas jag lär känna lite mammor sen.
Bor i Stockholm :) har BF den 2 december :)
Joset: vad kul att du också funderar på dom! Bor du också på söder? Svårt det där med att välja... Hoppas jag får göra något tidigt UL eller nått innan RUL. Vill så gärna se det lilla livet.
Hur gammal är du? :)
Abban: grattis till ditt pluss! :):)
Sextontolv: ger du någon respons då? ;)
Joset: men vad roligt! Då är du också 89a. Blir också 24, i november :) då bor vi ganska nära. Vi bor vid skanstull :)
Jobbar i västertorp, men är bara en busstripp från Slussen till barnängsgatan så det kändes rätt :)
Jag plussade också tidigt, tre dagar innan BIM. Men nu är jag i mitten på vecka 6... Så än verkar den vara kvar :)
Jag är så orolig... :(
Har du mycket vänner som har barn? Jag har ingen. Jobbigt att vara först!
Kram!
Parksandrec: grattis till ditt pluss!! Vad roligt, välkommen till decemberbebisarna. Mysigaste månaden! :)
Alla som vet eller har gjort. Hur gör man KUB? Spruta ner i magen eller ultraljud eller?
Joset: lycka till imorgon! Jag ska till min BM på fredag för första gången! Känner som dig, mer på riktigt :) ett steg närmre i allafall :)
Irlais: det är säkert ingenting. Som andra har skrivit verkar det vara rätt vanligt med "blod stänk" tänker på dig!
Bellbar: grattis! Vad roligt :):)