Inlägg från: mamma till oliver |Visa alla inlägg
  • mamma till oliver

December bebis 2013

Vi kommer också beställa vagn direkt efter rul den 17:) Har köpt lite neutrala kläder o ska köpa lite till i strl 50 och 56 sen köper jag resten när den lille kommit:) Är ju 6 år sedan jag fick barn så känns som första nästan :) kommer liksom inte ihåg :) he he

• mamma till oliver

Grattis till era lyckade rul :) vill också nu :) får vänta till 17 :) Hör gärna med om maten i Grekland då vi åker dit i augusti :) vill gärna äta feta ost :)

• mamma till oliver

Hej o hoj ... Idag har vi haft en underbar o varm dag spenderat den vid stranden några timmar :) nu ligger jag helt slut på soffan o försöker svalka mig :) rul på onsdag :) längtar såååå ;) vi velar fortfarande om vi ska ta reda kön om det går :) får ta det då när vi är där ❤ 1 semester dagen av 5 härliga veckor har börjat :)

• mamma till oliver

Anna 1988:) : finns en grupp där vi är en härligt gäng tjejer o den heter december bebis 2013 :) jätte fin sammanhållning och att msn liksom lär "känna" varann o kan ge varann tips o så :) kom med där ??? :)

• mamma till oliver

Rul idag ❤❤samma datum som innan 19 dec .. Var stensäker på pojke men 90% säker var bm på en flicka till :) ❤❤❤

• mamma till oliver

Har gjort 3 UL ,1 i 8+3 ,2 i 12+3 och 3 nu i 17+5 .. Alla 3 fick jag bf 19 dec :) är en lite tös i magen :) bikarbonat testet visade fel på mig med :)

• mamma till oliver

Pyysen: hur var det i Rhodos ? Vi åker dit nu den 11 aug .. Vad åt du ? O vad höll du dig ifrån ? :) är så sugen på feta ost ;)

Svar på tråden December bebis 2013