Inlägg från: mamma till oliver |Visa alla inlägg
  • mamma till oliver

December bebis 2013

Plopps: känner så igen mig i det du skriver , Gud ibland tänker jag att Gud vad har jag gett mig in på .. Samtidigt jätte glad o lycklig men Gud ska man börja om igen ! Mina är 8 och 6 år o allt är så enkelt nu o nu ska man börja om hela faderullan.. Är nog vanligt o normalt o känna så emellanåt .. Men samtidigt såklart är jag super glad o lycklig o få en liten till o börja om :) o nu är mina så stor så behöver ju inte passa på samma sätt :) det går i vågor .. Vill inte att nån ska misstolka att vi inte vill ha denna underbara varelse ❤ för det vill vi såklart !!! Tänk 3 barns mamma ❤❤och oliver o Maya ska bli stora syskon :)

• mamma till oliver

Elsapelsa: ja det finns en Facebook grupp :) så välkommen allihopa :) sök på Elin brodin på Facebook hon är mörkhårig och har en brun/ grön skjorta på sig och håret hänger lite fram , under sitt kort står det Jönköpings university Kalmar , lägg till henne som vän och skriv i ett meddelande att ni vill vara med i december bebis :) så lägger hon till er :) välkommen :) super bra gäng och sammanhållning :) Miss kaos : mycket fint , längtar tills okt då jag får handla :)

• mamma till oliver

Åhh längtar ännu mer tills jag får åka ner :) är ju långt kvar till okt :) kanske allt är slut :(..

Inatt åker vi till Rhodos :) ska bli skönt o avsluta sem där :) sen komma hem o börja jobba och barnen börjar skolan .. Ska ju bara jobba nån månad till sen vara hemma länge :) härlig tid ändå o gå hem få mys pyssla hemma och jul mysa till det sen innan lillan kommer :)

• mamma till oliver

I v 22 hade jag gått upp 3 kg nu har vi varit på Rhodos i vara gottat oss :) så får se vad vågen visar i v23 :) hade nog gått upp en 10 kg med mina 2 tidigare barn så hoppas på mindre denna gång :) gick upp alldeles för mycket dom förra gr .. Var jobbigt o bli av med :(...

• mamma till oliver

Åh julmust och första julskinks mackan med senap på ;)

Åhh glögg och peppisar :) mm nu längtar jag så in i bomben ;) och självklart efter lilla tösen också :) och få julpynta o mysa till det innan bebisen vill komma ut :)

• mamma till oliver

Mamma till två: Med mitt andra barn var jag in på tul i v 29 och då låg min dotter på -14% men min doktor förklarade att det kan hon ta igen lite senare så han sa att det inte behövde bli att hon var liten .. Ut kom hon o vägde 3790 .. Ska bli roligt o se hur mycket denna lilla tjej väger :) min första (son) vägde 3722 :) så dom båda har vägt ganska lika :) kanske blir en klumb denna gång :)

Svar på tråden December bebis 2013