December bebis 2013
Jag slutade också med p-piller med östrogen pga huvudvärken. Får lätt migrän vid mens osv så jag är också väldigt hormonkänslig.
Vårt sexliv har minskat rejält. Illamåendet de tre första månaderna gjorde ju sitt, men sen kom min lust tillbaka med kraft! Fast mannen är inte lika sugen tyvärr....Han tänker nog för mycket på att jag har en bebis i magen och att vi ska bli föräldrar, tänker inte sexuellt om mig lika mycket längre liksom! När jag är lite sugen ocj visar det så kan han helt plötsligt börja klappa och mysa med magen istället. Lite synd, men men...
Lyckat RUL nu i morse! Bf 8 december istället för tionde. Moderkaka i framvägg, vilket jag absolut inte trodde eftersom jag har känt bebben sen vecka 13 eller 14. Två bilder med hem. Jättelycklig :)
Min BM sa att alla receptfria allergitabletter är ok! Och dessutom så uppdateras inte fass så bra tycker jag. På janusinfo kan man läsa mer om sånt, där skriver de hur många som fått biverkningar och missbildningar av läkemedel vid graviditet, mkt bra!