• MissKaos

December bebis 2013

Hoppas det är gas. Går on i v 5 imorgon 4+0. Många veckor till det är dom magiska 12.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Hoppas det är gas. Går on i v 5 imorgon 4+0. Många veckor till det är dom magiska 12.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Halläning?

Nania skrev 2013-03-30 07:07:16 följande:
    Låter som fullt normala symptom såhär tidigt med tanke på den hormonomställning som pågår i kroppen just nu!

Själv hade jag BIM idag egentligen och hade två test kvar som jag passade på att ta idag. Inget snack om att det hade varit lätt att se idag i alla fall :) Och det digitala hade bytat till 2-3 veckor nu vilket känns skönt för det betyder att hcg nivåerna ökar än :)

• MissKaos

Nej. Du skrev bytade typisk dialekt grejjer kring varberg

Nania skrev 2013-03-30 08:05:22 följande:
    Skåning? :)

• MissKaos

Nej. Du skrev bytade typisk dialekt grejjer kring varberg

Nania skrev 2013-03-30 08:05:22 följande:
    Skåning? :)

• MissKaos

Drömde art jag kissade på min eltanborste som sa inte gravid. Knäppdröm.

Mår illa, gasanfall under natten säkert det jag kände igår.

• MissKaos

Hur mår alla?

Skrev jag om min galna drömm?
    Drömde att jag kissade på min ELTANDBORSTE? som då sa "inte gravid"
    Snacka om knasiga drömmar...

• MissKaos

Öm i brösten, illamåendet tilltar..

Vi behöver bygga om hemma...

Jag har totalt gått oss pa mammakläder på tradera. Ser fram e+ot aty besoka mina föräldrar i helgen och berätta.

• MissKaos
    iloveyou skrev 2013-03-30 22:40:33 följande:
    Hejje va många som kommenterat redan! Haha jag har ingen möjlighet att läsa alla från min mobil skärm så hoppar in här ändå :) jag plussade imorse och har bf 4 dec! Var det ngn mer som har samma dag? :) jag bor i Göteborg och råkar ngn bo här kanske? När jag testade imorse så sätt jag och gapade i 25 minuter och kollade på testet ca 50 ggr.haha jag kommer faktiskt imorgon köpa en clearblue digital bara för att fatta det! Detta är vårt första barn och jag har oxå ett missfall bakom mig för 3 år sedan så går lite på nålar just nu och kan inte njuta riktigt! jag ska inte heller berätta ngt för min kille innan jag har digital testet...mest för att jag vill förstå det innan jag visar honom haha kramar

Jag med
    Min man fick ett dig test i ett påskägg i onsdags. Med ett sött babyset. Han fattade noll först. Men nu verkar det ha sjunkit in
  • MissKaos

TS -kanske en egen tråd för BF listan med länk i TS? Den kommer bli lång, och sen kommer alla justera efter hand med olika ultran gjorda.. Och så försvinner den bakåt man hittar den inte om ett tag. Kankse

Svar på tråden December bebis 2013