• MissKaos

December bebis 2013

diklofenak ar inte fosterskadande det kan ge mf, tidiga mf sa den kan du slappa.

valkommen hit :+)

jag drack med forra fre innan jag viste. kommer knappast bli fas barn av detta, hade det inte funnits tidiga test och al trster hade ci inte haft sdenna lollen.

Plopps80 skrev 2013-03-31 15:19:23 följande:
    Hade en sån brakfylla förra helgen va. Spydde och blev helt väck och kräktes som förmodligen pga att jag var gravid utan att veta det... Tog en Diklofenak i förrgår. Det ska man inte ta när man är gravid. Visste ju inte detta då... Herregud undra hur detta ska gå :-O

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

diklofenak ar inte fosterskadande det kan ge mf, tidiga mf sa den kan du slappa.

valkommen hit :+)

jag drack med forra fre innan jag viste. kommer knappast bli fas barn av detta, hade det inte funnits tidiga test och al trster hade ci inte haft sdenna lollen.

Plopps80 skrev 2013-03-31 15:19:23 följande:
    Hade en sån brakfylla förra helgen va. Spydde och blev helt väck och kräktes som förmodligen pga att jag var gravid utan att veta det... Tog en Diklofenak i förrgår. Det ska man inte ta när man är gravid. Visste ju inte detta då... Herregud undra hur detta ska gå :-O

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Nej, inte av en och den är ite ur kroppen nu.

Plopps80 skrev 2013-03-31 18:04:10 följande:
    Men fyyy tänk om den lossar då :( tog en tablett i fredags! Tack har inte fattat detta ännu. La testet på en hylla och grejade i köket. När jag kom in igen var det ett digitalt plus. Jag var helt chockad men jag känner mig verkligen gravid!

• MissKaos

Men fyyy tänk om den lossar då :( tog en tablett i fredags! Tack har inte fattat detta ännu. La testet på en hylla och grejade i köket. När jag kom in igen var det ett digitalt plus. Jag var helt chockad men jag känner mig verkligen gravid!

• MissKaos

• MissKaos

Nej. Ligg på om ni vill. Avis! Jag mår för illa. Kommer. En period sen när många blir mkt sugna. Sen, i slutet fick jag sd av det. Enyoy nar du kam!

tjej89 skrev 2013-03-31 19:46:21 följande:
    Är så orolig. Snart två veckor sedan jag plussade nu. Vi har inte haft någe sex då. Men nu i helgen kunde mvi inte hålla oss. Är det farligt med sex tidigt i graviditeten? Är så nojig nu. Vill ju inte att de lilla livet ska lossna... :(

• MissKaos

Tvillingar?

Plopps80 skrev 2013-04-01 06:34:28 följande:
    Jag hade ett digitalt test hemma. Fick gravid 2-3 veckor nu imorse. Men jag har inte bim fören imorgon eller onsdag enl appen. Måste haft extremt tidig ÄL denna månaden. För 13 dagar sedan fick jag en blödning och skarp molvärk i ett par timmar. Måste varit en nidblödning eftersom testet visar så! Innan bim ska det väl vara 1-2 veckor? Jag drack på fredagen 3 dagar efter ägget fäste. Har sovit urdåligt i natt, tänk om jag skadat mitt barn Miss Kaos skönt att det inte ger fosterskador. Ja Diklofenak alltså. Verkar ju som om jag har klarat mig för denna gång. Fan vad jag ångrar fyllan i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/1DA010DA-6CD6-4966-A94D-EEA38B93128F-266-0000001D99B4C9FA_zps6433554c.jpg

• MissKaos

Vi är många Göteborgare! Trådträff om ett tag?

• MissKaos

Vi är många Göteborgare! Trådträff om ett tag?

• MissKaos

Ett tickande hjärta ca98% att det går bra. Sen finns ju risk gor andra problem som vid alla grav. KUB är det jag vill passera..

Vilket mvc väljer ni Göteborge? Jag maste bestämma mig. VUL bokat pa bmgruppen 8+0 praxis är att inte g?ra todigare för risken att inte se ngt

Nania skrev 2013-04-01 17:00:58 följande:
    Jag hade nog väntat minst 3 veckor med VUL hjärtat brukar börja slå ca 22-23 dagar efter befruktning. Och vet att det är ganska vanligt att man inte ser något i v 6 och då får komma tillbaka igen för att det kan komma senare. Men ser man väl ett tickande hjärta så försvinner en stor del av missfallsrisken, den är dock inte helt borta då det finns några kritiska tillfällen kvar. T.ex. när moderkakan tar över i ca v 10

Svar på tråden December bebis 2013