Halvkassa resultat på KUB idag pga dåliga blodvärden. :/ Vad tusan gör man med 1:238? Låg risk, visst, men på gränsen! Såå många tankar som far runt nu. Min bm säger att man inte ska jämföra, men med sonen hade vi 1:10 000. :/ Ska prata mer med henne och diskutera de olika alternativ som finns. Skräckscenariot att behöva göra sen abort genom att föda fram ett dött barn finns inte på kartan. FAN!
Det är dock större risk att vi får missfall pga fostervattensprov än att pyret har Downs. Skitkontroll!
Dessutom blev vi tillbakaflyttade 7 dagar, trots att vi med säkerhet vet när jag hade äl (använde monitor). Barnmorskan kunde inte svara på varför. Mumlade nåt om att ägget kanske tog lång tid på sig att fästa, men att man inte vet. Nåt positivt är dock att vi närmar oss januari (ny bf 29/12) och vi vill gärna ha årsmodell 2014. ;) Pyret sparkade iaf runt därinne och har två ben och två armar.
Jaha, ska iväg och umgås med vänner ikväll, men känner mig helt omtöcknad och vill bara vara för mig själv. Bara att ta sig i kragen...