December bebis 2013
Misskaos - Vilken vecka är du i när de ska sätta igång?! Jag fick tid för bedömning 30/12 å då är jag 42 fullgångna veckor. Har man rätt å säga nej då? Tänkte ifall man kan vänta till 1/1 istället.
Misskaos - Vilken vecka är du i när de ska sätta igång?! Jag fick tid för bedömning 30/12 å då är jag 42 fullgångna veckor. Har man rätt å säga nej då? Tänkte ifall man kan vänta till 1/1 istället.
Misskaos - Men hallå!! Ibland undrar man ju varför vi ens har sjukvård! Jag vet att sålänge bebisen mår bra så är det ingen "fara" så. MEN tänker de på att det kan ta psykiskt på mamman att inte få veta? Spec nu när du väntat så länge!!
Ne usch jag vill bli klar med det här nu. Är bara på BF+4 men mentalt så skulle det lika gärna kunna vara BF+40! Men jag ska inte klaga kan inte ens föreställa mig din frustration!!
Vilket jäkla svar - " ringer inte vi så får du ringa"! Vilket skämt!! Dom borde ha lite överseende men det verkar de inte ha alls!!
Hoppet är det sista som överger en sägs det! Ska fortsätta hålla både tummar å tår för dej - att bebis tittar ut innan lördag!!! Mys på nu med din stora kille så kommer lillen säkert *hoppas* inom 48H!!
Åhh så det är bebis på g Misskaos?! Heja heja!! :)
Åhh va spännande!! :)
Hoppas att det sätter igång rejält! Blir bebis innan helgen å ni får fira jul hemma! :) Försök att vila lite så du har kraft till förlossningen!
Nejdå! Nu jäklar ska bebisen komma! Nu har du väntat länge nog!!
Haha! Ja, nästan så att jag tycker det ;)
Måste medge att jag är något avundsjuk! Vill oxå att nägot ska hända! Här är det lugnt som bara den! Eller bebisen kör danspass å jag vet inte vad otroligt mkt men ingen slempropp har gått eller ens några förvärkar :S