December bebis 2013
Jag var hos sjgymn enl henne ok. Körde den till v 28-30 sist tror jag. Instruerade då klasser och kollade att det var ok. Mafmusklerna behöver inte tränas u grav dom tänjs mest ut. Men för bajsandet behövef jag göra det.
Jag var hos sjgymn enl henne ok. Körde den till v 28-30 sist tror jag. Instruerade då klasser och kollade att det var ok. Mafmusklerna behöver inte tränas u grav dom tänjs mest ut. Men för bajsandet behövef jag göra det.
Dom delar sig ibte för alla det går känna utanpå om/när dom gör det.
Mitt hår har hått av en massa strån i. Ser inte klokt ut. Hade börjat spara ut nu är det avklippt en bra bit.
Chokladfrossa. Känner mig låg. Men det är 12grader regn och blåsigt. Kan förklara mkt. .
Fint
Jag köper 4set i 50 lite mer i 56. Sist satte min son igång att bajsa kräkas etc i strl 62. Jag vek upp mudden på bodys och byxircsp kunde man ha det längre. Bara bodys och mjuka byxor el baby leggings tröjjor är värdelöst det bara åker upp. Och inget med luva. Någon tunn hjälm strumpor och jag gillade tossor i början. Overall meb windstopper räcker nästan man bäddar ju ber i vagnen. Fårfäll var mkt bra i botten på vagnen det bli lätt kallt underifrån. En varm mössa behöver bebis med. Vantar.
Jo! BOOB rear. Jag har köpt amningskläder. Hoppas ammbingen ska funka denna gången med.
Phu.. tvättar barnvagn. Har alla mjukdelar ib maskinen nu. Måste ringa verkstan med. Bromsvajern måste spännas och ihopfällningen är lite skev så nan fpr bända ihop den. En tant trodde man kunde hålla sig i vagnen i komunaltrafiken. Arg blev jag! Sufletten blev sned men den är ju bara att böjja tbx. Hoppas dom fixar detta till en ok peng för vagnen i sig är bra.
Boar nog lite. Städat sonens garderob. Oj vad han hade växt ur mycket. Nerpackat till nästa nu!
V18 nu. Overkligt. Det går så fort.Känner mig förkyld dragits med den ett tag men nu verkar det bryta ut.
Ni kan få kilon här! 2kg är väl helt ok?
Tänk så olika det blir. Kommer nog gå upp 20kg tror jag..
Min förra tog tid. Bm sa efter att hade jag inte varit så tränad så hade jag inte orkat. Själv upplevde jag den som bra
Jag tänker attcjag kan inte påverka detta. Lika bra att inte tänka på det. Typ.