Inlägg från: MissKaos
|
-
-
BusJohanna: Nej man ser olika ut. Jag får lixom mage innan teststickan för graviditet är torr...
-
Stor? Neee... kolla min kista. Din är ju lagomstor och söt!Buzan skrev 2013-07-04 17:23:29 följande:Rul imorgon. Är så väldigt nervös så vet inte hur jag ska kunna sova inatt. :)
Magen känns STOR. Är i vecka 19. (18+2). Blir den större med andra barnet?
Är väldigt täppt i näsan och tyvärr är Otrivin min bästa vän just nu.
Lägger upp en bild. (ursäkta för att den blev så stor).
-
Buzan skrev 2013-07-04 17:44:38 följande:Mk: tack! Haha ja, din är snäppet större! ;)
Upplever du att den är större än sist? Jag var väl så här i v 25 eller nått med sonen.
Ja, det tror jag den var. Fast jag hade gått på hormonbeh så jag vägde samma när jag blev gravid som jag gör nu mao svårt att jämföra. -
Här väntar jag sonen och är i v22... Jfr med bilden några inlägg upp i v18. Vilken skilland! Är ju sjukt mkt större denna gången. -
Dagens bild i v18
-
-
Man sväller snabbt på övertiden.
[quomante=70394818][quote-nick]FiaFunderar skrev 2013-07-04 22:08:14 följande:[/quote-nick]
THIS IS HUGE
Jag i maj förra året. Ca en veckas övertid [/quote]
-
Beställt en massa gratisboxar...
Allt för föräldrar
Pampers (babyproffsen/barnens hus)
Kronans Droghandel
Apoteksgruppen
*tipsar*
Alla går googla och så anmäla sig. Gratis är gott!
PÅ Fejjan kan man gilla bambino och få en matningssked.
-
Grattis!
Nu har vi samma bf!
Buzan skrev 2013-07-05 10:47:15 följande:RUL färdigt! Allt såg så bra ut med bebisen! Alla mått, hjärna och hjärta! :) blev tillbaka flyttad ett par dagar, är alltså i vecka 17+5 idag, bf 7 dec.
Kön kollade vi också och barnmorskan var 99% säker på en flicka. Jag såg själv nått som som ut som en slida. På Edvin hade pungkulorna ramlat ner så då var det lätt att se. Hade egentligen ingen "önskan" om kön men är så förvånad och faschinerad över att mina intuitioner alltid stämmer! :) men vet inte om jag vågar köpa rosa kläder ifall hon har 1% fel. :P