December bebis 2013
Rinocort är klass A.
Rinocort är klass A.
Tips från en övrläkare vi hade:
Ta niferex el duroferron och blutsaft. Inte ihop. Alltså vid olika tidpunkter på dagen Tas upp på olika sätt sv kroppen. Hjäöpte på lig förra graviditeten. Bästa rådet jag fick!
Läs ifass.. tom fått det utskrivet av mödravårdens doktor.
Hemofer innehåller sammat typ av järn som blutsaft. Ingen idé att komibnera. Om du har brist på järn är det för mesigt som ensamt terapi.
Här är den text som finns i fass om Rhinocort (för vårdpersonal eg för förskrivare)
Kategori A.
Resultat från prospektiva studier och från global erfarenhet efter marknadsintroduktion indikerar inte någon ökad risk för medfödda missbildningar vid användning av inhalerat eller intranasalt budesonid under tidig graviditet. Liksom med andra läkemedel kräver administrering av budesonid under graviditet att fördelarna för modern vägs mot riskerna för fostret.
Idag tröstshopping till MIG!
POP rear i sin E-butik. OCH dom har mammajeans! Dom har ju eg slutat med mammakläder måste vara ngn forma v lagerrens. Hoppas bara jag beställde rätt strl, kanske borde tagit en strl större än normalt *hmm* Har 36 på mina HM jeans och dom sitter bra. Samma på mina Lindex Snickarbyxor. Beställde då 36..
http://www.polarnopyret.se/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/?productidentifier=60058334&colorid=2761981§ionid=2013_ss_rea_alla
..och till bebis..
http://www.tradera.com/meandi-set-kissing-frog-62-68-me-i-auktion_341796_185500915
Eller hur? HAr med för mig att dom är lite större. Vill kunna ha dom i höst gärna.
Kan ju då tipsa om att dom ahde fler modeller i E-butiken och tar 179kr/paret. Kändes lagom.
Jag har ett par popgammla jeans i strl 36 som är ganska thigta men jag har köpt dom beg och misstänker att det bara är att dom är uttöjda "fel" sas. Alltså en thigt modell. Dom börjar gå sönder i resåren nu..
T R Å K I G T. Suttit i soffan och surfat hela dagen. Småsjuk. Kanske ska ta och åka till jobbet imorgon. Ta bilen så blir det inte så jobbigt att ta sig dit. Orkar inget idag, går upp för trappan så är jag slut. Flåsar och svettas..