• MissKaos

December bebis 2013

Jag var hos sjgymn enl henne ok. Körde den till v 28-30 sist tror jag. Instruerade då klasser och kollade att det var ok. Mafmusklerna behöver inte tränas u grav dom tänjs mest ut. Men för bajsandet behövef jag göra det.

Repan skrev 2013-06-29 17:37:03 följande:
    Också läst att plankan är dåligt från v.16.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Dom delar sig ibte för alla det går känna utanpå om/när dom gör det.

Trasslet skrev 2013-06-29 11:40:51 följande:
    Aj aj, ingen planka efter v 15! Tänk på att magmusklerna ska dela sig, inte bli tightare just nu.

Efter förlossningen är plankan superbra däremot, innan magmusklerna hunnit dra ihop sig igen. Ja, efter det också såklart. ;)

Jag har superdåliga järndepåer. Ätit niferex dagligen sedan inskrivning hos bm. Får däremot inte hård mage, utan lös. Kan det ha att göra med mitt jordgubbsfrosseri? :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Mitt hår har hått av en massa strån i. Ser inte klokt ut. Hade börjat spara ut nu är det avklippt en bra bit.

Chokladfrossa. Känner mig låg. Men det är 12grader regn och blåsigt. Kan förklara mkt. .

Sanktb skrev 2013-06-29 21:29:31 följande:
    jag tappar också hår,stora tussar blir det efter att jag har duschat. När jag kammar mig så slutar det inte att lossna hår. Jag har mycket och tjockt och det syns inte att det skulle bli mindre

• MissKaos

Fint

sarak skrev 2013-06-29 14:04:20 följande:
    Magen idag vecka 18 (17+2).

• MissKaos

Jag köper 4set i 50 lite mer i 56. Sist satte min son igång att bajsa kräkas etc i strl 62. Jag vek upp mudden på bodys och byxircsp kunde man ha det längre. Bara bodys och mjuka byxor el baby leggings tröjjor är värdelöst det bara åker upp. Och inget med luva. Någon tunn hjälm strumpor och jag gillade tossor i början. Overall meb windstopper räcker nästan man bäddar ju ber i vagnen. Fårfäll var mkt bra i botten på vagnen det bli lätt kallt underifrån. En varm mössa behöver bebis med. Vantar.

Jo! BOOB rear. Jag har köpt amningskläder. Hoppas ammbingen ska funka denna gången med.

Smulan91 skrev 2013-06-30 11:22:33 följande:
    Det här är mitt första barn så jag är ju ivrig att handla saker och dona hemma. Men känns fortfarande inte verkligt, kommer nog bli helt shoppinggalen först efter ultraljudet om 3 veckor.

Men ni som har barn sen innan.. Ni kanske kan hjälpa mig med storlekar? Jag fattar ingenting( pinsamt)

Vilka storlekar ska man handla av?

Är det lönt att handla den allra minsta storleken? Hur länge använder dom den?

Hjälp!!!

• MissKaos

Phu.. tvättar barnvagn. Har alla mjukdelar ib maskinen nu. Måste ringa verkstan med. Bromsvajern måste spännas och ihopfällningen är lite skev så nan fpr bända ihop den. En tant trodde man kunde hålla sig i vagnen i komunaltrafiken. Arg blev jag! Sufletten blev sned men den är ju bara att böjja tbx. Hoppas dom fixar detta till en ok peng för vagnen i sig är bra.

Boar nog lite. Städat sonens garderob. Oj vad han hade växt ur mycket. Nerpackat till nästa nu!

V18 nu. Overkligt. Det går så fort.Känner mig förkyld dragits med den ett tag men nu verkar det bryta ut.

• MissKaos

Ni kan få kilon här! 2kg är väl helt ok?

• MissKaos

Tänk så olika det blir. Kommer nog gå upp 20kg tror jag..

crushelix skrev 2013-06-30 16:05:12 följande:
    v18,

+ 3kg

gick totalt upp 9 vid första graviditeten

• MissKaos

Min förra tog tid. Bm sa efter att hade jag inte varit så tränad så hade jag inte orkat. Själv upplevde jag den som bra

crushelix skrev 2013-06-30 16:19:16 följande:
    är rädd för det jag med, och få en skitförlossning eftersom förra gick så snabbt och bra.... :P

• MissKaos

Jag tänker attcjag kan inte påverka detta. Lika bra att inte tänka på det. Typ.

mammatilltvå85 skrev 2013-06-30 19:55:25 följande:
    jag har haft två jättelätta förlossningar utan bedövning (lustgas med tvåan) bara därför är jag livrädd att tredje ska bli tvärtom som de säger att det kan bli....

Svar på tråden December bebis 2013