December bebis 2013
Stort grattis till en så fin bebis o till att det gick så bra! Hurra! :))
Stort grattis till en så fin bebis o till att det gick så bra! Hurra! :))
Vad underbart! Stooort grattis Plopps! :)
MK: hoppas verkligen du slipper gå över! Men nån nytta borde ju alla sdr göra ;)
Själv har jag absolut inga tecken på att fl skulle vara nära, kke blir en julklapp här i stället? Haha.
Hur går det för er andra? Nån som misstänker att det blir november-bebis?
Greywolf: när har du BF? Jag hoppas också lite på November då jag redan har ett Decemberbarn, vars födelsedag ligger i farozonen :-/
Repan: har fött både 4-kilos och en liten prematur 2-kilos, kan trösta med att det var absolut ingen skillnad smärtmässigt iaf ;)
Foglossningen är däremot tung, nästan så man vrålar på natten när man vänder sig.
Sarak: du verkar ha det som jag - snålt med symptom här också, och ingen slempropp så långt ögat kan nå! Haha.
Det både känns o ser ut som blåmärken i varje fall! Gör hiskeligt ont.
25 dagar kvar. Seg väntan nu... Men börjat bli nervös inför FL nu så ibland är jag mer rädd än förväntansfull.
Har förvärkar men bara dovt för o göra livet lite kämpigare liksom.
Tänker på att jag i värsta fall inte föder förrän den tredje januari……………..
Vattnet har gått!! Haft oregelbundna sammandragningar i natt. Strax före 5 gick vattnet. Starkare värkar nu. Tid på förlossningen 9.30. Galet spännande!!!
Tänkte bara kika in och säga att igår natt födde jag min son, i vecka 37+5. Vattnet gick i söndags och vi vart inlagda kl 14.00, kl 21.00 var jag öppen helt men lillen ville inte ner så jag fick inte börja krysta förrens vid 04.00, men då gick det undan! Hade en jätte bra förlossning, trots att det drog ut på tiden!
Lycka till allihopa! Är helt underbart att ha blivit mamma! Många kramar