mammatilltvå85 skrev 2013-07-27 20:23:18 följande:
tycker inte du ska oroa dig alls! Om måttet hade avvikit hade de reagerat då det ej hade stämt med huvudmått och lårbensmått som de också mäter...min bm sa att i v.19 är bebisen ca 19 cm från huvud till rumpa och då är väl 14 cm (ej ben inräknat) väldigt normalt tänker jag?
Tack för lugnande ord. Dom hade ju reagerat om det var något fel. Allt var toppen och bf stämde ju precis. Fattar inte hur nojjig man kan bli. Är orolig för allt just nu. Sover inte på nätterna. Oroar mig att något ska hända min dotter, tycker att jag hör knakande ljud på nätterna är uppe och kollar efter tjuvar. Varje morgon är jag orolig att något hänt min bebis. Är rädd när vi åker bil. Fattar inte vad som flugit i mig. Är så lycklig och lite känns det väl som man inte får vara så här lycklig. Fin familj bebis i magen.... Sen blir man väl nojjig som gravid också. Miss kaos det var tider det
spänningen innan man plussar är olidlig. Kul att vi fick våra plus. Minns att det var väldigt tidigt du plussde. Med doc Morris och cb digital.