December bebis 2013
Eller äta messmör på mackan. Både järn och laxerande verkan. Även leverpastej är både gott och nyttigt.
Eller äta messmör på mackan. Både järn och laxerande verkan. Även leverpastej är både gott och nyttigt.
Vad innebär med spökveckor? Läst flera som skrivit så. Men inte förstått innebörden av det uttrycket.
Jobbar som vaktmästare inom kyrkan. Så då får man göra allt från att hjälpa till att lyfta kistan, bygga gradänger, städa, köra ut återvinning, storhandla till alla verksamheter. Kan inte lämna över det på någon annan.
Björnmossa. Vad du är skeptisk till allt. Vet att vi alla tycker och tänker olika. Men le och va glad för de andras skull
Ang UL. Behöver man göra flera Ul så behöver man, men de som dte inte finns någon anledning till att göra fler än de vanliga ul bör kanske undvika det iaf. Har gjort ett Vul den 30 april och ska göra ett nytt den 16 maj. HAr haft 2 mf på kort tid så jag är väldigt nojig och rädd. Har fått se hjärtat slå, men ska bli en mätning av vad stort embryot är och attdet utvecklas som det ska.
Jag kommer ha 20 månader mellan mina. 1 börjar hos dagmamma i augusti. Men har inte helt hundra bestämt om hon ska få å kvar när jag är hemma eller ej. Fast kan kanske vara skönt som du säger att bara ha egentid med nr 2. Känner mig oxå kluven.