• Inelg

December bebis 2013

Hallå tjejer som mår illa. Jag fick utskrivet Lergigan comp i förrgår. Jag lovar dom gör underverk!!!!!! Helt fantastiska. Inte en släng av illamående på hela dagen sedan jag börjat ta dom.

Försök fixa ett recept till friheten! ;)

• Inelg

Em me: ja vilken tråd var det? Var det "köööörar trådarna"? :)

• Inelg

Tess beklagar verkligen. Vad var det som hände med tanke på vätskan i buken? X?

• Inelg

Em me: ja där har man ju hängt. Och hur går det nu för dig? Jag förstår att du plussat :) Hur ser din resa ut?

• Inelg

Emme:
    Jobbig tid minst sagt.. Ush orkar inte ens tänka på det. Blää.
    Så jobbigt. Det jobbigaste av alla MF (3mf och 1ma) jag hade var MA där i juli v10.

När jag kommit ur min svacka efter någon månad sökte vi hjälp. Vi påbörjade en utredning både vanlig och MF utredning.
    Alla prov och tester visade inga fel på någon av oss och varför vi får upprepade MF är ett mysterium. Efter ytterligare 9 månader blev jag gravid igen. Denna gång efter en självinsemination ! :) Kroppen behöver tydligen lite hjälp på traven. Vad gör man inte efter över 1,5 års försök.

Så nu är jag i v 8 och är rätt så nervös. Jag vill njuta men vågar inte denna gång fullt ut. Vi har gjort 2 VUL.
    4+5 och 5+5 som visade att allt såg bra ut men för tidigt för att se hjärtat så än är jag inte lugn. Nästa VUL är på torsdag. Är sjukt nervös, då är jag 7+6!

Ser jag ett hjärta så kan jag tro på det, inte innan!
    Så det är då det gäller.

• Inelg

Plopps. Oroa dig inte. Det är så vanligt men förstår sin nojja.
    Det där med frossa har jag också haft men det är bättre nu!

• Inelg

Jag tror att feber känslan bara är att kroppen jobbar fruktansvärt hårt nu. På högvarv. Frågade en doktor på jobbet som sa att det är ingen fara. Jag repade 37.9 men det lät normalt tyckte doktorn ändå.

• Inelg

Plopps/ visst hade du barn sedan tidigare?
    Jag är också det. Har du pratat med någon om vad som gäller ? Jag har inte så mkt koll på det

Svar på tråden December bebis 2013