December bebis 2013
Det kommer då det kommer, men det är ap trist att vänta. Men det är väl så en graviditet är, en evig väntan:)
Verkligen trist att vänta. Önskar så att december var här NU!!
Jag kan inte sluta köpa bebis kläder och jag har VERKLIGEN åkt fast i "newbie träsket" De är ju för söta
Hej allesammans!!
Längesen jag har skrivit nått här nu igen. Jag har liksom haft lite fullt upp nu.
Min Syster, min Faster och jag själv renoverar lite som bäst. och jag som är utbildad husbyggare så hamnar då in på alla ställen :D Jag själv fixar till ett rum som har stått tom enda sen vi flyttade MEN nu skall det bli ett barnrum. De är så kul att gå å välja tapeter och målarfärg till Lilla babyn.
Men snart lämnar jag det bakom mej för en vecka. För på lördag flyger min sambo och jag ner till Grekland Rhodos för att njuta av tiden vi har ensamma tillsammans. Nästa gång så får Lilla Knottet följa med
Så nu har jag några frågor som jag går och tänker på hela tiden...
VAD FÅR JAG ÄTA? VAD SKALL JAG UNDVIKA?? Hoppas ni kan hjälpa mej. När man googlar så känns det som att jag kommer att måste Fasta en vecka. alla skriver bara om mat jag inte får äta så.
Puuuh... Nu är jag tillbaka från en semester vecka i Rhodos.
Så nu hänger jag inte riktigt med här för det var 293 nya kommentarer så jag kan inte läsa dem alla
Men bra har det gått i flyget och med maten som jag undrade över före jag for iväg.
Jag har också börjat känna små sprattel i magen om jag ligger lite på den å känner efter. (har inte så stor mage ännu) Men de är så svaga så jag känner dem ännu inte om jag står upp och går osv. Men det är ju för mysigt med lite sprattel
Men då grubblar jag nu över samma sak som Barbarmama
Jag har börjat få sammandragningar jag också. Inget som gör ont eller nått. Bara att magen bli hård som en kanonkula i några sekunder och så försvinner det. Kan nog ha det flera gånger om dagen.
Är det normalt??