December bebis 2013
Måste få säga att jag är så tacksam för detta forum!! Det känns bra att kunna prata å rådfråga andra mammor! Tack för alla svar!!
Måste få säga att jag är så tacksam för detta forum!! Det känns bra att kunna prata å rådfråga andra mammor! Tack för alla svar!!
Köpte semper, vår BVC sköterska rek dom. Är de andra bättre?!
Repan - träligt :S jag undrade precis igår när mensen kan dyka upp igen! Det är såpass snart alltså..
Min goding som idag är 4 veckor :)
IdaJ - jag var ifrån min lilla i lördags en kort stund dä en vän fyllde år. Startade kvällen med att komma dit å gråta en skvätt av saknad. Oj oj dessa hormoner!
Grattis plopps80!! :)
Jag måste få rådfråga er - min lilla tös hade ju ont i magen i helgen å enda sen dess så vägrar hon sova ensam, sover endast på mig. Hon vägrar även ligga ensam. Kan detta vara en fas lr vad tror ni?
Moruri - oj 6 månader :S är ju givetvist mysigt men orkar inte ha en bebis sovandes på mig varje natt.. Egentligen ska man väl inte klaga är ju så kort tid dom är små
Förresten så beundrar jag dig moruri vad du kämpar nu med två små å allt vad det innebär!! Jag hoppas att veckan går fort å pappan snart är hemma!
Men jisses min unge sover aldrig :S kanske nån timma på dageb annars är hon vaken. Inatt så sov hon dock från 21-02:30. Vi somnade ifrån vårt larm som skulle ringa 00 för amning men hon verkade nöjd ändå.