Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Måste få säga att jag är så tacksam för detta forum!! Det känns bra att kunna prata å rådfråga andra mammor! Tack för alla svar!!

• Förstaförsökaren26

IdaJ - jag var ifrån min lilla i lördags en kort stund dä en vän fyllde år. Startade kvällen med att komma dit å gråta en skvätt av saknad. Oj oj dessa hormoner!

• Förstaförsökaren26

Jag måste få rådfråga er - min lilla tös hade ju ont i magen i helgen å enda sen dess så vägrar hon sova ensam, sover endast på mig. Hon vägrar även ligga ensam. Kan detta vara en fas lr vad tror ni?

• Förstaförsökaren26

Moruri - oj 6 månader :S är ju givetvist mysigt men orkar inte ha en bebis sovandes på mig varje natt.. Egentligen ska man väl inte klaga är ju så kort tid dom är små

• Förstaförsökaren26

Förresten så beundrar jag dig moruri vad du kämpar nu med två små å allt vad det innebär!! Jag hoppas att veckan går fort å pappan snart är hemma!

• Förstaförsökaren26

Men jisses min unge sover aldrig :S kanske nån timma på dageb annars är hon vaken. Inatt så sov hon dock från 21-02:30. Vi somnade ifrån vårt larm som skulle ringa 00 för amning men hon verkade nöjd ändå.

Svar på tråden December bebis 2013