Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Plopps80 - skönt att natten var bra! Haha du jag undrar samma! Var på BVC igår å tänkte ta upp att hon gråter hela tiden och är som ett plåster på mig. Ja, vad sker? Jo, ungen är nöjd å glad å trivs hos sin far att sitta fast på mig behövdes inte. Men sen kom vi hem å då började hon skrika för då är det jag " den vandrade matmaskinen" som gäller.

• Förstaförsökaren26

Kan avslag återkomma? Mitt hade ( trodde jag) upphört i helgen. Var då endast vita flytningar typ om ens det. Å nu igår kväll när jag skulle på toan upptäckte jag blod. Riktigt mörkrött blod, eller kan det vara min mens som kommit?!

• Förstaförsökaren26

Islandpeak - hade hoppats på att slippa mensen ett tag men men. Dags att börja tänka på preventivmedel antar jag! Bebis nr 2 får allt vänta ett bra tag!

• Förstaförsökaren26

Åh va mkt nytt era små lärt sig. Min skrutta har börjat le en massa!! Smälter varje gång jag får ett mega leende av henne! Skruttan väger nu 4500 g och är 55.5 cm lång :)

• Förstaförsökaren26

Åh va avundsjuk jag blir! Vår skrutt är 1 mån å har aldrig sovit i sin egna säng :S nestet Max 40 min ( de senaste 2 dagarna) annars är det på mig som gäller! Första två veckorna hemma gick sååå bra sov i nestet nätterna igenom fick väcka för mat men nu skriker hon om man lägger ner henne!

Svar på tråden December bebis 2013