December bebis 2013
Avskyr också öron. Är på min overall jag köpt också. Har lust att sprätta bort dom men det kanske blir fult.
Är rh negativ och mannen positiv. Dottern positiv. Fick spruta efter förlossningen och räknar med att få det igen. Vill inte ha någon injektion under graviditeten. Är era bebisar lugna i perioder? Den lille har rört sig konstant ett par dagar så det synts på utsidan. Men igår var han mest stilla hela dagen. Kände hicka och några lätta buffar och idag har jag inte känt något alls. Har glömt hur det var med dottern. Han är väl trött men att gå från superaktiv till slöis känns inte kul.
Efter två lugna dagar med enbart lite buffar och bök har Lillen härjat runt i 40 min nu på morgonen. Väldigt vad olika det är vissa dagar rör han sig hela tiden och vissa dagar verkar han sova hela tiden.
Fler än jag som är helt klubbade i värmen? Älskar sommaren men börjar längta lite till hösten. Är helt slut i värmen. På stranden leker jag mkt med dottern för där kan man svalka sig. Men hemma i trädgården 27c i skuggan. Jag dööör!
Är i Ullared ca 6 ggr/år och deras utbud av bebiskläder, bebisgrejer och barnkläder har minskat med 50% Har skrivit och klagat till Ullared. Jättetråkigt eftersom dom är kända för sina barnkläder.
Jag såg inga men dom kanske var tillfälligt slut! Frågade inte. Deras amninskuddar var bäst! Har kvar min som jag köpte där men skulle köpa åt en kompis. Utbudet är under all kritik nu
Miss kaos. När var dessa bilder utlagda på bloggen. Jag var där två gånger samma vecka (har sommarstugan nära) och det var för exakt två veckor sedan. Då hade dom ingenting av de underbara kläder och prylar som du lagt ut här. Bra att det fanns amninskuddar. Kanske kom i en rejäl svacka för det var såååå dåligt utbud. Många som har klagat på Instagram om hur dåligt sortiment dom hade nu men det kanske bättrar sig. Ska dit i höst igen och då hoppas jag dom har ryckt upp sig!!!!