December bebis 2013
Härlig bebismage
Härlig bebismage
Storebror har namnföslag: puss-söt eller Isak efter honom eller Olivia efter kompisen. Han tyckte det var jättekonstigt att lillebror inte kan heta Olivia. Vaddå flicknamn? Inte lätt att förklara det.
Fin!
Jag köpte 56nen pop och dom är ju gigantiska i strl..
Outleten varierar väldigt ibland finns massor.. jag jobbade tvörs över gatat på Järntorget förrut. Farligt..
Åkpåse har jag i vagnen när liggdelen är urväxt. Det var smidigt. Fårskinn däremot är guld värt! Stora är född i januari. Minn kylan.
Kan kan man kanske.
Fårfäll tunn overall täcke eller filtar räcker. Det är ju lock på liggvagnen
Folk har tom sagt till mig att dom hoppasvpå januari. Jag är beräknade 7/12. Omöjligt mao.
Gick övet 16dgr med sonen och det var vidrigt. Önskar man ingen..
Låter lagom. Fler filtar och täcke hade vi sist så varierade vi utifrån väder. Det är underifrån det blir kallt men en bit liggunderlag etc lösrr säkert det. Jag gillar fårfäll och när katt fanns fick den inte vara i vagnen. Den kan kväva bebis så den fick stanna ur. Men sånt måste man ju välja efter tycke och smak..
Min knäpp katt jag hade som älskade alla barn stora som små. Småbarn lät han bära honom och dra i svansen etc. Spödisar ville han lägga sig jämte. Den andra gömde sig under soffan..
Du hinner ju tänka på vagnen ett tag till och kolla alternativ! Det
Plopp -du är jättefin! Jagrhar nog gått upp samma. Har börjat samla vätska nu. Kände mig som en vattenballong igår.