December bebis 2013
Grattis skönt. Väntar på mitt beslut men var så sen med att skicka in pappren så det lär dröja. Chefens del har jag inte fått skickat ännu.
Miss kaos fin mage. Dina andra bilder ser jag inte. Är oxå orolig för sf måttet men hade barnet haft hydracefalus hade dom redan upptäckt det vid rul. Oroar mig däremot för ett stort barn och att magen ska brista sönder och samman. Alla kommentarer hur stor jag är hela tiden. Och det stressar mig enormt. Ligger vaken på nätterna pga detta. Skulle ha sockerfri dag. Svärmor har bakat kladdkaka. Min annars så starka karaktär finns inte.
Kommer inte ta vaccin när jag är gravid. Känns inte tryggt. Vet inte om jag har belägg för rädslan men känns helt fel att spruta in massa ämnen i kroppen när man är gravid. Är emot vaccin i vanliga fall också ja influensa vaccin. Tror det är bäst om kroppen får jobba lite med immunförsvaret.
Tog inte vaccinet mot svininfluensan. Gav inte dottern det heller och det är jag oändligt glad över!
i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zpsc877015b.jpg Dagens mage med en mycket slarvig hemmaoutfit
Snacka om vätska i kroppen. Mina fotknölar existerar inte. Sist gick jag ner 20 kg direkt efter förlossningen. Har alltid haft lätt för att samla vätska. i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zpsadadaf88.jpg