• MissKaos

December bebis 2013

Jättekul! Särkilt som vi hängde i testtråden samtidigt med.. vi får jämföra sf mått sen.

Tror du inte ska oroa dig om bm säger att det är ok. Dom är ju proffs!

Blir sugen på ullared nu. Sonen vill..

Plopps80 skrev 2013-07-27 20:00:57 följande:
    Tack vad gulliga alla är Klänningen är köpt i Ullared. Köpte en grå också 79.95 :) Miss kaos vi följer samma kurva och har samma bf. Lite kul.  Tror ni jag behöver oroa mig? 18+4  och fostret mätte 13,6 cm från huvud till stjärt. Hon som gjorde undersökningen tyckte ju allt

var i sin ordning och jag blev tom framflyttad en dag men kan inte släppa det ändå.  Fina magar och söt bebis på rul. 

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Minns inte. Fick dessutom så tidigt rul.

Mm minns att du skrev att du med ville och sen kom ditt bara dagar eftrt. Jsg plussade ju skittidigt och redan på äl+6kunde man börja ana ngt.

Plopps80 skrev 2013-07-27 20:06:30 följande:
    Ja det ska bli roligt miss k att följas åt! Minns när du plussade och jag var såååå avis sen plussade jag efter några dagar. Hur lång var din bebis på rul? Uch kan inte släppa detta.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ja.. tog digitalt där ja.. på äl +9 eller 10. Det var nerver det när timmglaset snurrade på det där testet. Hade ju ett mf precis innan med så jag var så orolig. Doc såg man på flera dgr innan. Knarkade verkligen tester! Dyrt men roligt. Minns att du var på nervpirren redan innan, månaden innan med cb. Kan sakna spännigen!

Ovh nu sitter vi här. V22. Går ju jättefort!

Plopps80 skrev 2013-07-27 21:12:49 följande:
    Tack för lugnande ord. Dom hade ju reagerat om det var något fel. Allt var toppen och bf stämde ju precis. Fattar inte hur nojjig man kan bli. Är orolig för allt just nu. Sover inte på nätterna. Oroar mig att något ska hända min dotter, tycker att jag hör knakande ljud på nätterna är uppe och kollar efter tjuvar. Varje morgon är jag orolig att något hänt min bebis. Är rädd när vi åker bil. Fattar inte vad som flugit i mig. Är så lycklig och lite känns det väl som man inte får vara så här lycklig. Fin familj bebis i magen.... Sen blir man väl nojjig som gravid också. Miss kaos det var tider det spänningen innan man plussar är olidlig. Kul att vi fick våra plus. Minns att det var väldigt tidigt du plussde. Med doc Morris och cb digital.

• MissKaos

Samn här. Mannens fel! Han gjorde mig gravid!

Hornoner. Började nästan gråta när gymmet var stängt idag. Otur *s* fick åka till ett annat.

Plopps80 skrev 2013-07-27 21:55:28 följande:
    Varför blir man sån då?

• MissKaos

Den är stängd. Synd!

Plopps80 skrev 2013-07-27 21:54:34 följande:
    Ja den känslan är verkligen så speciell. Går inte att beskriva Vill inte ha fler barn så den känslan får jag nog aldrig uppleva igen. Älskade den tråden. Nu är det bara bråk och tjafs. Inget kul. Gillar verkligen att analysera tester.

• MissKaos
    +11kg från pre-preggo. Tillkommer 2kg från Thailand och mf innan denna grav
    21+0 + en j-a massa kilon. Känner mig tuuung och för att kompensera fick bebisen en snickers och ajg en milkyway..
  • MissKaos

Tänk långdistans löpning så ser du skillnad på mig.

Plopps80 skrev 2013-07-28 16:00:28 följande:
    Jättefin. Tycker inte det ser ut som du gått upp 11 kg. Samma med mig. Tycker det är svårt att veta vart kilona sitter. På mig är det väldigt jämt fördelat men mest på magen och det ser du ut att ha också. Jag vägde 69 kg innan. Nu 80 kg. Fruktansvärt. Det jag vill väga är 66 kg då är jag perfekt.

• MissKaos

Jag köpte kudde på baby butik.både till vagn och säng. Ska vara en speciell dyr sak för att huvudet inte ska bli platt.

Täcke köpte jag på gekås gillade det inte sydde ett eget av ett gammalt täcke.

• MissKaos

Pre sonen gick jag upp masdot pga ett års hormon beh. Bara provera och pergo..

Du går ner det sen det jkräver jobb men det går!

Tuttiluttan skrev 2013-07-28 17:36:52 följande:
    Jag hade innan plusset gått upp 9kg, mycket pga av alla hormon preparat som jag fick ta iom Ivf-behandlingen.

Har dock inte gått upp ngt mer efteråt änsålänge är i v20.

• MissKaos

Magen blir väl ofta större för varje barn man får?

Ser skillnad men nättr du ju.

Annaa1988 skrev 2013-07-28 20:53:13 följande:
    Magen för 5 dagar sedan, fick höra av en vän att jag var "liten och nätt", haha! Vet inte om det stämmer så bra.. ;)Har en skojig bild där jag jämnför mina graviditetsmagar. Mage nr 1 är från vecka 28 med ettan(hade ingen från 19, för det syntes inte). Ganska rejäl skillnad eller vad tycker ni? ;)

Känner mig enorm nu, och magen bara växer och växer!Kamn det bli så för att det är en annan pappa kanske?

Jag har haft lillliten mage med de andra två :)

Svar på tråden December bebis 2013