• MissKaos

December bebis 2013

Tuttiluttan skrev 2013-08-03 21:35:46 följande:
    Åker till Ullared nästa helg! Här ska det shoppas en otroligt massa baby prylar

..och läggas upp bilder och priser på allt i tråden

Lycka till! SÅ sugen att åka nuuuuu
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Åh! Vilka veckodagar är det mamma till? Jag åker en vardag men kommer ju vara hemma... så fika på röda fikat är möjligt om det är en vardag.. evt följer min mamma med.

Smulan åker du helg el vardag?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Mln får inte åka med då måste ju sonen med.

Smulan91 skrev 2013-08-04 10:39:55 följande:
    Min sambo är bara ledig helger så det får nog bli en helg . Annars är ju vardag skönast! Minst folk!

• MissKaos

Deras amningsbhar köpte jag sist. Superb! Billiga dessutom och utan byglar så man slipper mjölkstockning. Dom har allt möjligt. Gör en lista och se till att ha tom bil och laddad plånbok! Babysiter skallror madrass påslakan etc etc filtar tvättlsppar barnolja.. sen variesr det. Kolla även deras hemsida dpm lägger ut bilder ibland. Bsbywatcher mm kolla lite innan så du vet vad du vill ha!

Priserna är ullateds priser. Vi handlade gör 6000 kr där innan sonen det är fem år sedan. Minns 4bh madrass spjälskydd nallar täcke vagn och säng påslakanset plastad frotte filtar i olika tjocklekar plus en att skydda soffan med mot babyspyvoch mjölk läcksge amninginlägg i ull uppsugnibg till bhn natusan kläder skallror babygym från bamse ngn leksak från 3mån mm mm har sett att mkt av detta ännu fanns sist vi var nere

ranten skrev 2013-08-04 13:53:24 följande:
    Åh ni som har eller ska till ullared, vad finns det för bebissaker och hur ligger priserna?

Jag ska nog dit i slutet av aug/början på sept hade varit nice o veta lite utbud (även om detta är från dag till dag på ullared) 

• MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-08-04 19:28:42 följande:

För 6 åt sedan när jag väntade första barnet var utbudet mycket större! Det var massor av sängkläder och snuttefiltar och sånt. Nu hade dom inga snuttefiltar och 4 olika påslakanset. Inga amninskuddar hade dom längre och ett babyneste som kostade 900:- helt otroligt. Men kul att du hittade mycket och upplevde utbudet bra! Själv är jag så besviken. Något som Ullared har billigt är torra tvättlappar. Det är ju nästan halva priset där mot i vanlig butik. Det går ju åt om man har en bebis som bajsar mycket
    Åh NEJ! Hade dom inte amningskuddar. Shit, Det skulle jag ju köpa en Deras var ju kanon och billiga... Dessutom kunde jag sova med den i slutet sist den hade rätt form att lägga mellan knäna!
  • MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-08-04 20:16:28 följande:
    Jag såg inga men dom kanske var tillfälligt slut! Frågade inte. Deras amninskuddar var bäst! Har kvar min som jag köpte där men skulle köpa åt en kompis. Utbudet är under all kritik nu

Hoppas hoppas dom får in lite tills jag ska ner. Jag har sålt av massor. Har inte haft plats att förvara. Och tänkte väll att det spelar ingen roll att köpa en ny sådan dom kostar inte mkt alls.
    Kollade du amningsbh?
  • MissKaos

Har ju sett så mkt fint i deras blogg...

• MissKaos

b2ap3_thumbnail_body1_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_body2_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_body3_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_body4_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_body5_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_body6_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_Finns-i-butik-just-nu_20130515-093049_1.png

....dessa tex...  elefantbodyn och den nedesta bruna föll jag för.. utlagd 16 mars.
  • MissKaos

..och 28juni..
    b2ap3_thumbnail_baby5_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby6_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby7_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby8_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby9_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby10_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby11_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby12_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_Finns-i-butik-just-nu_20130619-134243_1.png

• MissKaos
    b2ap3_thumbnail_baby12_april13.jpg

Och MASSOR av babygym!

HAr dom sedan inget kommer ju hormonerna få rusning = gråtattack.

Kanske ska maila och varna dom?
Svar på tråden December bebis 2013