December bebis 2013
där jag bor har man hälsosamtal i v.10 ca och inskrivning i v.12....
Jag har sett någon som duttade på textilfärg med en svamp...det blev riktigt snyggt, såg det i en blogg, kanske kommer upp om man googlar....
Idag har jag haft en vidrig graviddag. Fick så mkt kväljningar när jag borstade tänderna att jag spydde upp lunchen. Sen har jag haft heeeeeeeeeelt sinnessjuka humörsvängningar. Gråtit och skrattat på samma gång för att 5 sekunder senare bli fly förbannad. Helt utan anledning dessutom. Visste inte ens varför jag var arg. Jag har vart ett riktigt hormonmonster med andra ord. Inser att jag nog är gravid trots allt. Fick så ont i magen när jag var på stan att jag var "tvungen" att gå runt med uppknäppt knapp. Imorgon får vi besök hela dagen och jag borde ju vara trevlig då, hur ska det gå till? Känner bara för att bosätta mig ensam i en skogsstuga och gråta några veckor. Minns inte att jag mådde såhär sist. Hoppas det bara är nåt tillfälligt som snart går över. Har även fått helt sjukt mkt acne de senaste dagarna. Nån mer som har så?
Går in i v.10 på måndag, har man extra mkt hormoner nu eller nåt? Eller varför reagerar jag plötsligt såhär?
men åh så härligt med allas ul, vad roligt att det gått så bra för er! vi har tid på fredag, hoppas vi får se bebisen också då och att den mår bra=)
Var på hälsosamtal/inskrivning idag (de slog ihop det), är i v.9+0 idag. Gick bra, bm var trevlig. Känns lite konstigt dock att nästa besök är först i v.25...ett tag dit;=) Typ i Aug....
Fick veta att jag kommer få göra vul i v.9, Ul i v.12 ul i v.19 ca och sedan ett i v.23 ungefär. Massa ul 4 st men typ inga bm, besök.... lite skumt känns ju det..