• MissKaos

December bebis 2013

Lyxkonsumerade även en klänning till mig..

Lyxkonsumtion!  Och åhh så söta bebis kläder coop harkunde inte bestämma mig för färg bara.  Eco. Billigt dessutom. Lyxkonsumerat leksaker till sonen med. MrK mindre road han tror väggarns ska gå sönder..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-07-29 16:11:34 följande:
    Fina grejer miss k!
    Ser dock ut som om jag har mustach på bilden i provhytten. UNderbart..

Har varit SJÄLV på shoppingcentret utan man och barn. Och då handlades det en massa *nödvändiga* saker. Köpte ett par tjocka gråa strumpbyxor till kläningen tänkte att då funkar den till hösten, med ngn kofta till.

Blev förvånad att ICA hade så himmla fina barnkläder.

Lyckades köpa en dyr leksak till sonen med, och en mindre dyr.. En såpbubblegrejj sm gör stora bubblor den var tydligen jättekul (för 20 kr barn) Sen har jag köpt en grejj som kan skjuta ut småbilar, hot weals fårse om den är rolig med ikväll..  LÄnge sedan han fick ngt  större nu. Städade ut en massa småbarnsleksaker ur hans rum igår. JAg fick göra det om jag LOVADE att lillebror får ha det sedan. Ganska gulligt.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-07-29 16:24:34 följande:

Det ser jag inte kul med shopping. Har varit på villervalla idag. Själv. Det säger väl allt ! Ica och Coop har faktiskt fina barnkläder. Har varit hos BM idag. Hon fick gissa könet och gissade på tjej. Hjärtelagen låg på 155 slag/minut och Lillen gjorde kullerbyttor där inne och sparkade på mikrofonen så det sprakade hihi

Åhh... hittade du mkt?
    Mysigt med BM
    Nu leker sonen med grannens grabb. Såpbubblor och vattenspridare. Det kan hålla på i timmar.
  • MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-07-29 17:32:41 följande:

Ja jag hittade jeans, luvtröja, 2 par sockor, en filt och en mössa. 50% och 30% rea så det gick bara på 550:- Ska lägga ut bild sen på det

Gör det
    Gissar på att våra ungar kommer ha likadana filtar!
  • MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-07-29 18:08:36 följande:
    i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/nu...
    Dagens skörd från villervalla.

Fina saker du har hittat! Vi har inte samma filt.. Har kläder i samma som din filt dock (inte till mig alltså )
  • MissKaos
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-07-29 19:28:02 följande:
    Åh så ni shoppar får nästan panik.. Vad behövs till en nyfödd som start?? Klädmässigt??
    Några bodys, mjukisbyxor och pyjamasar. JAg gilalr heldress även dagtid! En overall. Strumpor 1-2 par kasnke tossor. En hjälmmössa och en varm mössa. Vantar om du inte har överdrag på overallen. 
    Beror lite på om man får ett barn som kräks mkt. Och om man har egen tvättmaskin!
    Jag gissar att man rullar på 4 kläd sett och lika många pyjamasar om man har tvättmaskin. Och sen kan man ju skicka ut mamma och svärmor att handla om det behövs..
    JAg har köpt 4 set i strl 50 tror jag. Och ngt mer  i 56 och lite 62. Kommer bli lite till   Min förra kissade och kräktes och jag vill inte torktumla grejjerna dom bara krymper och blir fula tycker jag.
  • MissKaos
    mammatilltvå85 skrev 2013-07-29 18:23:59 följande:
    Vilken snygg klänning! Den passar dig superbra!!

Tack Jag blev kär i den..

JAg som har gnällt så på vikten provade en i strl M. Borde ha fotat. Ni kunde fått er ett gott skratt..
  • MissKaos
    cupcakekiller skrev 2013-07-29 20:50:04 följande:
    Äntligen varit på stan och köpt lite mammalinnen och en myskofta, hann ge bort mina förra mammalinnen till kompisar och har fått kämpa med att dra över mina normala på magen, men nu så! Passade på att ta en magbild i nya kläderna med.

v.21 (20+3), och sonen försöker med komma med på bild ;)
    Fin mage
    Din grabb ser man bara skalpen av
  • MissKaos

Ja det säger dom. Minns inte sist lite åt ena sidan tror jag. Kännt före v 12m båda

moto skrev 2013-07-29 21:29:01 följande:
    Hur vet man hurmoderkakan ligger? Säger de det på RUL? Inget minne av att jag fick veta det förra gången?

Svar på tråden December bebis 2013