nyttliv85 skrev 2013-08-03 19:39:44 följande:
Den nya väska var jätte fin!
Man har ju alltid förstått att barn kostar pengar, men inte HUR mkt :) Min syster har två barn, vilket jag gärna har handlat till, och tyckt att gud så billigt det är med barnkläder... haha men då har man ju inte sett alla andra utgifter... och att man behöver SÅ mkt mer än bara den där söta klänningen, body eller leksaken m.m. :)
Strumpor och choklad... något ojämn fördelning, vi får hoppas att du kan använda detta emot dem en annan gång :)
Å han handla löparskor alltså! Gud vad jag vill ut och springa och träna! Men får nöja mig med promenader och lite småträning här hemma... mitt gymkort gick ut i sista maj, och kändes onödigt och teckna nytt på ett år när jag viste att semestern skulle ställa till det osv.
Tänkte jag skulle försöka ta mig till simhallen nu längre fram i aug, om jag tar mod till mig... hatar badkläder... och ännu mer nu när man känner sig som en flodhäst ;)
Jag går till gymmet, men springa går inte med fogarna. Saknar det massor... Men, mannen sa att jag får åka och köpa nytt när jag kommer igång i vår igen eftersom det ju är en sporre och roligare att ge sig ut i fina kläder... Simhallen ja, jag får inte simma med fogloss. Ska kolla runt och se om jag hittar vattengympa det är bra.
Jag gillar väskan (såklart) inte alls min stil eg men kändes ändå kanon
MASSA plats! Flera ombyten, tvättlappar, blöjjor etc. Samt extra kläder till sonen ser ut att få plats. OCH ett litet ytterfack till min plånbok, mobil, läppsmörja etc.