• MissKaos

December bebis 2013

Strlk 62
    Pyjamas 60 kr
    Båda byxorna 30kr/st.
    Bpdys 40-50kr st
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    moto skrev 2013-08-08 21:19:42 följande:
    kul med Ullared, lite kul den där bodyn "enjoy milk" hade vi en till sonen - för 7 år sedan! De är inte så ombytliga Flört

Oj! Tror inte den fanns när Isak var bebis. Han är 4 nu
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    novaaaa skrev 2013-08-08 21:17:45 följande:
    MissKaos älskar pläden!! Har också den till Liten (tror den kostar 149-169:- i butik). Fina kläder har du hittat också :)

Visst känns den som perfekt i vagnen i vinter? En windstopperoverall och den där och så locket på. Detr GÅR inte frysa sen.. Har en fårfäll att ha i botten på liften. Ombonat!

Det FINNS kläder på Ullared. Jag dissade en del pga för mörka färger. Dom har delat baby i "flick" och "pojk" han bara med pojk. iom att sonen vill ha kalsoneger med spiderman så var vi idet hörnet. Regnkläder däremot hängde blandat efter storlek ist. Mkt lättare att hitta.. Hur som kom alldrig bort till flick-baby så där kan ju ha gömt sig en massa godbitar som jag missade!  Känns skumt då varken kläderna eller pyjamasen eller tossor/sockor känns varken pojk eller flick? Större barn kan jag förstå är praktiskt för butiken att dela upp men bebisar *hmm* I oktober ska jag kolla på flicksidan med! Såg att det hängde en fleeceoverall i ett hörn men såg inte strl på den. Från 74 och upp finns det MASSOR att välja på!
  • MissKaos
    Eyeonly skrev 2013-08-08 22:13:29 följande:
    Ååå älska pläden ! Finns den å få tag på nån internetsida?

MEn be ngn i gruppen köpa i Ullared och skicka?
    JAg kommer åkta igen, påminn mig så köper jag en åt dig. Det blir ju frakt med men borde bli billigare än i annan butik ändå
  • MissKaos
    nyttliv85 skrev 2013-08-08 22:22:23 följande:
    Misskaos: Jätte fina saker som du köpt! Å vad jag längtar till en tur till paradiset :)

En fråga ang amningsbh:arna... vet du om de fanns i stora storlekar, har i vanliga fall 75/80 F/G, så börjar noja mig att jag typ aldrig kommer hitta en amningsbh som passar min gigantiska bröst... Gha... jobbigt när brösten växer okontrollerat... haha 
    JAg har i vanliga fall mellan 70-75 a/b.. så nu köpte jag 80C och dom känns ännu stora för mig. Hade den strl sist och det räckte dom töjjer sig bra. Mao ingen aning om hur stora dom hade.. Tyvärr.. Såg att det fanns förstora för MIG men det säger ju inte så mkt.

JAg sa till maken idag:
    Ovan gjord HIMMELEN.
    Nedan: Helvetet (dett när vi stod på bottenplan bland bollpumpar och tennisrack...) han garaved gott! I vanliga fall hade nog fitnesshörnet intresserat mig.Men nu?

Och NU!! Slockande sonen. EN ny WallTrack ojoj. Häftigt. Och hörselkåpor.. Jösses.. HAn är söt med dom på
  • MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-08-08 22:33:47 följande:
    Fina grejer miss k. Kollade på tjejavd och det var samma grejer som på pojk fast rosa och rött. Mkt bättre förr när alla bebiskläder var på samma ställe. Skulle också köpt elefanttrosorna men det blev inte så. Bra att ha under klänningar för att slippa troskant. Så det fanns mycket till pojke 110 har han antar jag? Hittade ingenting till dottern. Förr kunde jag springa runt hur länge som helst bland kläderna. Nu var det klart på 5 minuter. Inte ett plagg blev det.

116.... Han är jättelång! Eller dubbelstr 110/116. Hans 110byxor passar exakt just nu, så det var dax för större.. Sen beror det ju lite på. Skilljer mkt mellan olika märken.

Under kläningar måste jag numera ha sånna där u nderkjolar som är som byxor? Får skav mellan benen *ieuu* äckligt. Blir svettig där. INTE van vid den effekten. Trosorna är sjukt sköna. Funderar paå tt sova i dom.
  • MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-08-08 22:33:47 följande:
    Fina grejer miss k. Kollade på tjejavd och det var samma grejer som på pojk fast rosa och rött. Mkt bättre förr när alla bebiskläder var på samma ställe. Skulle också köpt elefanttrosorna men det blev inte så. Bra att ha under klänningar för att slippa troskant. Så det fanns mycket till pojke 110 har han antar jag? Hittade ingenting till dottern. Förr kunde jag springa runt hur länge som helst bland kläderna. Nu var det klart på 5 minuter. Inte ett plagg blev det.

Jag hittade ett par röda brallor på pojk... Nöjd med det då jag har köpt en hel del i blått.
    Jag är nöjd. men nöjdast är nog lillskiten som sovet. Ska jag med göra nu.
  • MissKaos

Påminnmig!

Eyeonly skrev 2013-08-08 23:06:36 följande:
    Miss kaos: ja tack gärna , de är lite långt från Kiruna :)

Mina fogar eller bakfogen rättare sagt. Är mos idag.
  • MissKaos

Jag ska åka igen i höst.. då för tvättlappar etc. Nej jag planerar med diet efteråt! Och träning. Underkjolsbyxor finns på twillfit. Dom kan jag hacändå har någon kjol som vill klistra fast på benen och då är det ju perfekt.

Köpte vinterjacka till Isak finns massa ytterkkäder nu. 280kr. Termosbyxorna var slut. Overall köpte jag på rean.. på fel säsong. Lager 157 öppnar ju i kållered under aug dom har ju med bra grejer ibland.

Regnställ och extra överdragsbyxa rill sonen inköpt! Fodrade regnkläder från abeko 270 kr. Super billig. Blir så mkt bara när man åker. Strumpor och kalsonger i stora högar!

Plopps80 skrev 2013-08-09 08:50:54 följande:
    Samma här. Låren skaver mot varandra när det är varmt. Fruktansvärt obehagligt. Jag har smala vältränade ben annars som inte är i närheten av varandra. Härligt att trosorna är så sköna. Får bli en tur dit snart igen På dam har dom ju verkligen hur mycket kläder som helst! Vill inte köpa för mycker dock då jag inte planerar att vara tjockis någon längre tid efter fl. Behöver thermobyxor och jacka till tösen. Och så kan man ju hoppas att det finns några kläder man känner för att köpa på flickavd. Hon behöver mycket nytt. Börjar väl dra sig mot 122 som hon har växt i sommar.

• MissKaos

Hur man kör slut på en fyraåring: avresa ca 9:15. Kom hem 18. Shoppa däremellan med avbrott för lunch och fika. Att han var duktig som inte bröt ihop nät han skulle prova jackor tröjjor etc..

Svar på tråden December bebis 2013