• MissKaos

December bebis 2013

Barn fanns mkt. För större killar iaf. Det fanns kanske set vinter kollade inte på det. Fåt köpa byxorna nästa gång! Regnkläder fanns mängder. På dam hängde en skitcool regnkappa.

Mammakläder fannsmer förr

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Nej missade tom kolla på det.

Det som var bra åå mamma avd var leggings ich baströjjor som ser helt vanliga ut men magen får plats. Och trosorna hehe

Plopps80 skrev 2013-08-09 10:54:58 följande:
    Mammakläderna var en hel avdelning förr, nu var det 4 ställ. Jag gillar inte mammakläder så jag har väl inte reagerat på det fick du tag i amningskudde då?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Repan skrev 2013-08-09 18:02:52 följande:
    Jag får sammandragningar när jag dammsuger, idag starkast hittills - nu fattar jag vad alla menar med hård mage.

Ska man sluta då direkt, är det farligt liksom? 

Det är normalt om det inte gör ont eller blir väldigtintensivt och inte ger sig. Sätt dig ett par minuter om du behöver. JAg brukar få göra det, det är ju inte superbekvämt precis.
  • MissKaos

Kissat ut vikt igår när det svalksde av lite tror jag +11kg så jag är inte mager och eländig precis.. hälften hade räckt. Byter vecks idag el imorgon v24

• MissKaos

Weeee! Lite avis på dig som har det roliga kvsr!

Ser du amningskuddar och orkar, snälla kolla priset

Tuttiluttan skrev 2013-08-10 09:08:09 följande:
    Då va de vår tur, har styrt in bilen i riktning mot Ullared

• MissKaos

Kolla bakåt på mina bilder.. lite av det som fanns plopp hsr med lagt upp lite.

LängtanSåStor skrev 2013-08-10 13:08:05 följande:
    Tuttiluttan snäääälla ta lite bilder på bebis avdelningen :P ska dit om två tre veckor och jag längtar så jag spricker. Bara en idé hur den avdelningen ser ut samt baby sakerna hade stillat mitt begär lite hehe

• MissKaos
    Tuttiluttan skrev 2013-08-10 15:43:27 följande:

Finns amningskuddar från 99:- och upp till 249:-
    Jag själv köpte en för 169:- den kändes väldigt bra!
    Idag har jag köpt halva listan jag skrev, ska bli skönt nu o komma till stugan och varva ner.. Trött i ben, fogar, rygg osv..
    Nya friska tag imorrn
    Kan lägga ut nån bild på de jag köpt när jag kommer hem!

ÅH! MEn då hoppas jag det finns kvar i oktober... Kan ju kolla din bild ifs, mina föräldrar ska ner imorgon.
  • MissKaos
    Tuttiluttan skrev 2013-08-10 15:43:27 följande:

Finns amningskuddar från 99:- och upp till 249:-
    Jag själv köpte en för 169:- den kändes väldigt bra!
    Idag har jag köpt halva listan jag skrev, ska bli skönt nu o komma till stugan och varva ner.. Trött i ben, fogar, rygg osv..
    Nya friska tag imorrn
    Kan lägga ut nån bild på de jag köpt när jag kommer hem!

Ska du tbx imorgon och handla med
  • MissKaos

Var finns dom nu? Var på väg dit men det var ju tomt i lokalen!

Jättefint!

Plopps80 skrev 2013-08-10 17:58:29 följande:
    Fyndade på klädkällaren i dag.

• MissKaos

Lövly!

Tuttiluttan skrev 2013-08-10 17:41:06 följande:
    Vi har hyrt stuga här på campingen, så de blir en ny runda imorgon

Svar på tråden December bebis 2013