• Plopps80

December bebis 2013

TessLiihten skrev 2013-04-03 13:29:49 följande:
    Jag är i vecka 4 (3+6) idag och så här såg min mage ut för 2 dagar sedan

Herregud hur skall man kunna dölja detta lixom??? Chefen tittade på min mage idag när jag vräkte ut mig i en stol. Men har du fött barn innan? Magen verkar lixom komma direkt!
  • Plopps80
    Verkar! Du vet att det är rätt vanligt att blöda i början. Hoppas verkligen det är en ofarlig blödning som inte påverkar ditt pyre.
  • Plopps80
    sextontolv skrev 2013-04-03 14:32:09 följande:
    Jag var extremt svullen här om dagen, men nu e jag bara lite om kvällarna (om jag ätit mycket) haha.
    Blev stor redan i v8-9 med minstingen. Såg ut som om jag vr i v20 el något hehe. Undra då hur de blir me nr3

Ja man blir nästan rädd med tanke på hur man ser ut redan Gravid
  • Plopps80
    tjej89 skrev 2013-04-03 14:18:14 följande:
    Ja det där skulle kunna vara min mage :) jag är i 5+2 :)

härligt att man inte är ensam då
  • Plopps80
    iloveyou skrev 2013-04-03 14:36:51 följande:

Haha nej inte försvinna bara ändra forumet lite. Många känner att de inte blir sedda här och det är nog för att vi är lite för många och pratar om väldigt många olika saker. Tänk om vi 15-20 kunde ha en egen grupp med kanske tio ämen. Typ KUB , symptomer, magbilder, oro, mvc osv :) då kanske alla kan bli hörda och kan följa trådarna lite bättre! Har alla FB tex efter vi nått vecka 12?

Oj det blir nog tyvärr svårt att följa så många trådar. Jag håller mig till denna för jag kommer aldrig orka gå in och titta i de andra trådarna. Jag gillar att ha en tråd som handlar om allt. Om man inte känner sig sedd får man skrika ut att man vill att folk lyssnar på en Foten i munnen
  • Plopps80
    Thereze85 skrev 2013-04-03 14:42:10 följande:
    Alla ni gravida som inte varit gravida innan. Ni har säkert fått eller kommer få råd från allt å alla . Men jag har ju tre barn sedan innan å vänner med barn . Å de största felet jag tycker man gör de är att man oroar sig för mycket man glömmer av att njuta . Jag förstår eran oro och det är ledsamt för er som får missfall . Men den tiden man är gravid hoppas jag att ni får njuta. Jag hör gravida som inte vågar handla tidigt eller hela tiden säger om allt går vägen efter varje mening . Jag tycker handla det man vill när man vill prata om de å va inte rädd för att njuta å tänk att de skall gå bra . Finns en mening med allt . Vill bara ge er lite råd om ni tycker de är ok NJUT !!! Eller försök infalla ❤❤❤❤❤

Bra sagt! Jag har en dotter innan och oroar mig värre denna gången än förra. Vet inte vad fan som flugit i mig ärligt talat. Kan inte fokusera på något, därför sitter jag här och slappar ist för att arbeta... Barnmorskan sa idag att jag skall försöka njuta och jag skall försöka.
  • Plopps80

Illamående hela eftermiddagen. Tuttarna är ömma igen om än inte som tidigare. Känner mig lugn för tillfället och väldigt gravid!

• Plopps80

Jagr undersköterska och arbetar inom funktionshinder. Just nu arbetar jag med människor som har psykoser. Välkommen alla som plussat

• Plopps80
    tjej89 skrev 2013-04-03 16:48:33 följande:
    läser om er som har ökad hunger... känner inte alls igen mig då det nu sedan igår är helt annurlunda för mig. Har inte alls lust att äta, och får tvinga ner måltiderna. det liksom växer i munnen. fler? eller är det bara jag? 

tjej89 skrev 2013-04-03 16:48:33 följande:
    läser om er som har ökad hunger... känner inte alls igen mig då det nu sedan igår är helt annurlunda för mig. Har inte alls lust att äta, och får tvinga ner måltiderna. det liksom växer i munnen. fler? eller är det bara jag? 

Så var det förra gången när jag väntade dottern. Jag grät och tvingade i mig mat. Allt känns så himla annorlunda denna gång. Är mkt piggare och gladare.
Svar på tråden December bebis 2013