• Buzan

December bebis 2013

Misskaos: Tack förresten för alla tips! :) 

• Buzan

Är på jakt efter ett par sköna men ändå fina vår/sommar skor till mig själv. Tycker det är så svårt! Köper alltid för platta och sist under graviditeten fick jag så satans ont i fötterna efter en ynka promenad. Gympaskor känns för klumpigt! Får se om jag hittar några schyssta ballerina som är sköna. Har ni tips så dela gärna med er! ;)

• Buzan

Jag färgar utväxten var 5e vecka och gjorde det även med när sonen låg i magen. Han mår hur bra som helst idag och förhoppningsvis framöver. Ska man undvika allt som kan vara skadligt bör man ju inte använda smink, deo, tandkräm eller andas in avgaser!

• Buzan

Inelg: Beklagar verkligen! :(( Finner inga ord, ge bara inte upp!!

• Buzan

V. 11+3 idag och har redan gått upp 3 kg!! :O Magen är svullen, nästäppan är hemsk och har börjat känna mig andfådd. Däremot är alla andra symptom borta såsom illamående och ont i brösten. Vill känna nått! Typ rörelser i magen snart. Denna tiden fram till Rul tycker jag är jobbig. Man vet liksom ingenting utan antar att allt är bra. Och stå ut! Rul 5e juli.

• Buzan

Misskaos: okej skönt att höra. :)
    Då ska jag testa Rinocortaqua. Just nu är Otrivin min bästa vän. :P

• Buzan

Jag har börjat få så fruktansvärt ont i rumpan, skinkan som kommer då och då. När det kommer kan jag knappt ta ett endaste steg till. Någon som vet vad det kan vara? Ischias? Foglossning? Hade aldrig något sånt i förra graviditeten så vet inte riktigt hur det känns.

• Buzan

Okej. Tänkte det! Läst att det är rätt vanligt och speciellt när man fått barn hyfsat tätt. Någon som vet om det brukar bli värre ju längre graviditeten går? Jag har tänkt jobba heltid augusti-november och jobbar på förskola där man knappt är still en sekund. Vette sjutton hur detta ska gå isf.

Svar på tråden December bebis 2013