December bebis 2013
Ska kolla det i morgon då tack för tipset
Kram på dig vännen. Hoppas ni får hjälp nu. Lycka till i framtiden. Finner inga ord för vad hemskt det är babylängtan.
22 juli blir det rul för oss. Är idag i v 14 (13+1) och vid ul ska jag vara i v 19 (18+4). Längtar dit så himla mycket.
Ni som har barn ganska tätt. Har ni haft tvillingvagn eller ej? Min sambo tycker det är onödigt att köpa. Vi kommer ha 20 månader mellan våra. Jag tror vi kommer ha stor nytta av den, men han tror den kommer bli stående. Har sagt att han gärna får ta första tiden pappaledigt och se hur lätt det blir med 2 barn utan vagn till båda. Jag vill inte var hindrad av att in kunna åka bort en hel dag med båda barnen utan att det finns möjlighet att kunna vila sina trötta små ben eller sova en stund. Eller tänker jag helt galet?
Blir självklart en begagnad tvillingvagn. Vet två stycken som ska sälja sina under hösten. En är sitsarna bredvid varandra och den andra på rad. Får se vilken som är smidigast både körmässigt och plats i bagageluckan. Onödiga pengar att köpa my då de flesta begagnade vagnar är i så bra skick och bara behöver betala max hälften av vad nypriset är. Finns roligare saker att lägga pengarna på
Någon som har erfarenhet av Teknikmagasinets doppler? Funderar på att köpa den. Kostar bara 400 kr.