• MissKaos

December bebis 2013

Prins Williams Mamma skrev 2013-08-22 11:04:11 följande:
    Men gud va fint set det passar nog bebis jättebra.

Tack! Fina beg kläder är högspris när man gillar att shoppa
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

LUSEKATTER!!!åhhh..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Hälsningar från poolen. Varm och för mkt god mat här! Lyxiga buffer.. har det helt underbart med familjemys. Kännrr att lillknodd har blivit mkt starkare den här veckan! Vila massa oliver och soool gör oss gott allihop. Sonen badar badar badar. . Imorgon kv åker vi hem igen. Ingen jättelust att sitta på planet halva natten men men väl värt det! Ska läsa när jag kommer hem

• MissKaos

Hälsningar från poolen. Varm och för mkt god mat här! Lyxiga buffer.. har det helt underbart med familjemys. Kännrr att lillknodd har blivit mkt starkare den här veckan! Vila massa oliver och soool gör oss gott allihop. Sonen badar badar badar. . Imorgon kv åker vi hem igen. Ingen jättelust att sitta på planet halva natten men men väl värt det! Ska läsa när jag kommer hem

• MissKaos

Sovit bra här. Slutkörd unge efter bad och sen kväll.. sen har vi lagt oss tidigt sovit länge. Så trots många uppvak känns det ok!

• MissKaos

Sovit bra här. Slutkörd unge efter bad och sen kväll.. sen har vi lagt oss tidigt sovit länge. Så trots många uppvak känns det ok!

• MissKaos

Bebis tryckte ur rygg och rumpa då vi såg utifrån igår i poolen. Såg kul ut! Uppskattade ca 25 cm +ben. Måste vara en jättebebis jue..

• MissKaos

Bebis tryckte ur rygg och rumpa då vi såg utifrån igår i poolen. Såg kul ut! Uppskattade ca 25 cm +ben. Måste vara en jättebebis jue..

• MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-08-29 13:43:40 följande:
    Men det står på min app att barnet är ca 25-30 cm i veckan 26 så det tror jag är fullständigt normalt

Inkl ben ja...
  • MissKaos

Sonen var rätt stor. Tvåan är ofta större! Min kollega tippar 4kg på bf (hon är bm) ska be vår andra bm om ett tips med! Och min bm kul att se vem som kommer närmst

På bf+16 var Isak 51cm och 4190gr. Apgar 10-10-10 tros epidural värkstimulerande dropp och 15h på fl

Svar på tråden December bebis 2013