• MissKaos

December bebis 2013

Thereze85 skrev 2013-04-03 15:19:54 följande:

Har man dom erfarenheterna med missfall å svårt att bli gravid förstår jag till hundra % oron å tankarna . Å självklart fattar jag att fom känslorma inte går att tränga bort . hade säkert varit jätte orolig om de hade varit jag . Min tanke var mer att dom som kanske inte varit gravid å inte haft den bakgrunden var nog mer mina tankar till dom . Förstår oron när det inte går vägen å att man har svårt å bli gravid . Men ett jätte grattis till dig å hoppas verkligen allt går som de skall . ❤❤
    Förstår hur du tänker: Men man är ju så olika. Jag tror var och en måste hitta ett sätt att hantera sin oro etc. Sen har ju jag beställt en massa mammakläder redan! (se magbilderna) Dom borde fö ha kommit idag vilket dom inte har :-/ Nu får jag gå i mina röda thaibrallor imorgon med. Normala jeans = omöjligt..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    babylove1989 skrev 2013-04-03 17:41:15 följande:
    Jag jobbar som administratör på ett assistansbolag. Bor i gamlestadsområdet i Göteborg :)

jag bör i kviberg!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    babylove1989 skrev 2013-04-03 17:41:15 följande:
    Jag jobbar som administratör på ett assistansbolag. Bor i gamlestadsområdet i Göteborg :)

jag bör i kviberg!
  • MissKaos

Brallan är från thailand. Jag hsr köpt på tradera och på mammas retro samt hm panikköpt jeans idag #då tradera grejjana inte har kommit. Jeans och tunika imorgon... thaibyxorna är eg sommarbyxor tunna mao.

[quote=69396421][quote. -nick]Thereze85 skrev 2013-04-03 16:33:05 följande:[/quote-nick] Coola braller ja jag ser att du fått värsta kulan ? jag försökte få in bild på min mage här men den hamnade på mina bilder i mitt album här .. Har du hittar snygga mamma kläder ?[/quote]

• MissKaos
    greywolf skrev 2013-04-03 19:47:18 följande:
    Vore kul att höra vilket kön alla väntar, och sedan kunna följa upp och se om det stämde! Jag väntar flicka tydligen. www.blimamma.se/forutsag-din-bebis-kon-med-ki...
    Flicka.
    Vi får se..

Har onti ryggslutet. Ni vet, precis i svanskotan. Samt i ena ljumsken. Känns inget vidare. Gör ont att gå. Undrar om det är mina gammla skador som spökar, men känns inte så. Kan man få fogloss redan nu? Vore ju katastrof. Eller ja, störst katastrof vore såklart mf..
  • MissKaos

Hon som jobbade i kassan på H&M avslöjjade glatt att dom börjar rea mammakläder imorgon el på fredag *tips* För er som vågar handla redan

• MissKaos

Vi kommer kolla. Gjorde det sist och dels var det mysigt för maken med det där extra UL -blev ju mer verkligen för honom med- sen var det en extra koll och vi gillade att kunna hitta namn lättare och jag köpte ngn blå filt jag hade med till BB.

• MissKaos

Jag med.

Liten08 skrev 2013-04-03 22:28:14 följande:
    Bmgruppen! Jäkla iPad!

• MissKaos

odds ar inte kanslor. har ni fatt hjalp att bearbeta? 2mf racker for att jag ska vara livradd for mf. nu har jag aldern emot mig, 38, men jag kan inte ens tanka mig i naeheten av vad du maste kanna.

Evig kärlek skrev 2013-04-04 13:25:09 följande:
    Får man vara med?

Sitter här glad och orolig med fjärde graviditeten i magen och ingen bebis ännu. Först drabbades vi av 2 missfall och sedan 1 graviditet med så svåra fosterskador att vi var tvungna att avbryta i v.21. Nu sitter jag här igen, gravid i v 5 och vet inte riktigt om jag vågar hoppas.

Är 22 år så alla säger att jag har oddsen med mig. Nu skulle jag verkligen önska att det stämde för en gång skull också BF 9 december.

• MissKaos

det ar en myt som tur ar. farga pa du.

Plopps80 skrev 2013-04-04 15:20:56 följande:
    Jag är rödhårig. Ja jag färgar håret. Nu börjar det se bedrövligt ut. Skulle behöva färga det men oroar mig då alla viktiga organ och sånt utvecklas nu och fram till v.10. Trivs inte med utväxt och råttfärgat hår. Vågar man färga? Funderar på att stå ute när jag applicerar då blir det ju inte så starka ångor. Har ont av den lukten i vanliga fall och nu käns det tvärfel att stå i de ångorna!

Svar på tråden December bebis 2013