December bebis 2013
Misskaos, jag lämna urinprov i måndags då jag även har en del sdr. De visa inget men skickades på odling.. Ingen har ringt om de än iaf.. Jag har ingen feber eller så..
Misskaos, jag lämna urinprov i måndags då jag även har en del sdr. De visa inget men skickades på odling.. Ingen har ringt om de än iaf.. Jag har ingen feber eller så..
Förlåt om mitt inlägg äcklar någon men... För att följa upp om det jag skrev tidigare om hur jag mått.. Magen har ju som sagt varit lite på tömning idag, och det behöver ju inte betyda något.. Men som förstföderska vet jag inte så mycket om hur det ska kännas med värkar osv. Sammandragningar har jag förstått mig på, de är då de känns lite som pulsen ökar och hela magen spänner sig någon minut typ.. I några dagar har jag känt värk undernaveln till vänster typ mensvärk , förvärk? Ja vidare till de jag känner nu, några gånger har jag känt som om jag behöver rusa till toan typ. Magen spänner sig och jag känner mig dålig i magen, nångång har jag tagit mig till toan, och en gång kom de lite, annars har man lättat med lite gaser. Alla gånger har jag inte sprungit till toan, stod i duschen en av gångerna så var inte läge, andades lite och de va över efter en min. Samma sak innan då jag satt i soffan, lät bli att springa till toan direkt, och de vara typ en min, magen spänner sig son en sammandragning samtidigt typ.. Är detta förvärkar eller har jag typ bara allmänt kass mage som bråkar ?
Svårt att säga! Klocka det och se om det är regelbundet?
(Värktajmer.se) eller ngt väldigt likt går googla använde jag m Isak gör stt klocka..
Ring fl annars och fråga! Två alvedon och eyy bad? Gåt det över då är det förvärkar sägs det.
V 38 då! 20 dagar till bf.. Dåligt med sömn i natt pga sammandragningar.. Tänk att de ändå kan va över en månad kvar..
Grattis till bebisen!!:D min får med gärna titta ut nu! Men nu mamma ledig och inom en månad är han här på riktigt!!
Jag har ett sådant där typiskt pinsamt problem som folk inte direkt står och pratar i lunchrummet om - hemorrojder. Är det någon som har någon erfarenhet av det i samband med graviditet och förlossning? Känns lite jobbigt om jag kommer ligga där och krysta med världens äckligaste, ondaste skit mellan benen (även om jag fattar att jag förmodligen kommer vara ganska upptagen av annat ju st då)... Allehanda tips mottages i alla fall tacksamt.
Hur många mer än jag går och lägger sig med tanken "kan undra om det händer nått i natt" och vaknar sedan lite uppgivet morgonen därpå;)
Stort grattis plopps! Avis på att få förlossningen överstökad och underverket i famnen!!:)