December bebis 2013
Sokkerflickan - härlig mage!
Sokkerflickan - härlig mage!
Växeln. Står på hemsidan!
Läskig grej detdär! Oftast är våra patienter rätt snälla mot oss. En av mina killar gillar inte riktigt att jag cyklar han är rödd jag dka köra omkull höggravid och en vill inte oroa mig det är inte bra för barnet. Men visst har vi farlig personer i behandling. Dock gillar jag mitt jobb mkt men just nu är ju focus inte där alls.
Ja jag räknar ner och är tacksam för att don tog ärendet snabbt har vetat sen i somras!
S-dr som gör ont Har satt mig vid mitt skrivbord och andas en stund. Vi ska ha organsiationsdag. Jag ska jobba helgen, känns sådär.. går ju hem om 14 dgr och vill sköta mitt jobb fram tills dess helst.
Har hört fler som det knäpper så för.. men vet inte vad det är?
Promenad är ju inte bra för fogarna alls! Cykls vattengympa etc är bättre.. hoppas gymnasten ger bra hjälp!
Fruktansvärt trött. Orkar eg inte men måste till jobbet imorgon. Medicin deln inför helgen. Ledig fredag!! Tänker lämna sonen på dagis *skäms* måste vila. Gubben jobbar hemifrån få tyst på honom bara.
Kom en eller två sdr som kändes unde dagen. Varit en organisationsdag idag
Jättetrött nu. Tog bil till jobbet idag. Lom iaf hem snabbt efter lång dag. Fullt ös i min mage nu känns som att jag har magen i knäeet bär jag sitter ner. Märklig känsla
Promenad är ju inte bra för fogarna alls! Cykls vattengympa etc är bättre.. hoppas gymnasten ger bra hjälp!
Fruktansvärt trött. Orkar eg inte men måste till jobbet imorgon. Medicin deln inför helgen. Ledig fredag!! Tänker lämna sonen på dagis *skäms* måste vila. Gubben jobbar hemifrån få tyst på honom bara.
Kom en eller två sdr som kändes unde dagen. Varit en organisationsdag idag
Jättetrött nu. Tog bil till jobbet idag. Lom iaf hem snabbt efter lång dag. Fullt ös i min mage nu känns som att jag har magen i knäeet bär jag sitter ner. Märklig känsla
Brion dom hsr ser dum ut. Osmidig. Ade acta graco sist väldigt smidig..
Åhh amningströjor är jag nyfiken på! Har köptbpå boob rean. Men villsha ngn extra att ha hemma. Och gärns att sova i. Gillar onte alla amningslösningsr dock. Undrar om detta med blir en bröstbebis?
Lat kväll. Spelat angry birds med sonen på mobilen. Pedagogiskt *not* men rätt kul.
Citodon.
Fin! Vad kostsde den?