Ireth81 skrev 2013-09-20 09:47:01 följande:
Ja jag tänkte det med. Har några trofé utan bygel som är sköna med.
Ja lite så känner jag med, inte för jag tror någon av personalen skulle bry sig ändå men för mig är det viktigt.
Oj okej, men det kan ju som du säger bero på att du gick upp mycket i början, själv har jag inte ökat mer än 4,8 kg men IOM jag Har övervikt så får jag inte öka för mycket, men som jag sa till min bm, jag vill inte bli en "fet" mamma som inte orkar med sitt barn, utan mitt mål är att använda graviditeten till att göra ändringar så jag fortsätter på den linjen sen. Oj fy låter hemskt
bara hoppas man slipper det för det är fruktansvärt när man har ont i ryggen
Det är mitt gamla diskbråck som oroar mig. Får ont om jag väger för mkt tyvärr...
Spinningen idag gick åt h-te! SÅ besviken
Halva passet var kanon. Kände som "oj redan halvvägs" så fick jag akutont i magen och fick gå ut! Tror dock det var att jag åt för tätt inpå passet... Synd, mår gott av att få spinna. Bra musik och kul folk och träning som känns bra.
Nu verkar det värsta lägga sig iaf. Ska hämta upp sonen. Lovat fika på cafe.. Hoppa det magonda inte kommer tbx, ska jobba helgen och då är man ensam sjuksyster. Så inget kul om jag måste sjuka mig. Ja går det inte över måste jag väl ringa fl tror jag. Tycker mig dock känna att dendär kycklingmackan är på G ut så det kankes bara var mat tätt på och dumpingsymptom. Får lätt det av mat före löpning ogravid men spinning brukar inte vara problem. Well, det är ju redan lätt fullt i magen numer.