• MissKaos

December bebis 2013

En kory stund 10min är det va?

IdaJ skrev 2013-09-24 16:26:11 följande:
    Får man bada bubbelpool i typ badhallar som gravid?? Tacksam för snabbt svar!! :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Värmen.

Kissa efter bad. Det är det rådet man brukar ge om man lätt får uvi generellt sett.

IdaJ skrev 2013-09-24 16:48:36 följande:
    Ah okej. Tror du att det handlar om värmen eller bakterierna? :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Tvättat upp några små babyplagg.. men åh vad smått.. ska man få en så liten? Overkligt..

• MissKaos

Tvättat upp några små babyplagg.. men åh vad smått.. ska man få en så liten? Overkligt..

• MissKaos

Ljudet är inget problem...

Inf risken är ju uvi isf.

Repan skrev 2013-09-24 18:20:24 följande:
    Högt ljud och bakterier att tänka på helt enkelt, inga problem om man har en hemma men man får ta infektionsrisken då om man vågar. Sen inte så länge då pga värmen. ????

• MissKaos

Ringa och få råd kan man alltid göra!

Repan skrev 2013-09-24 21:25:27 följande:
    Var detta BM sa till mig :)

Helt annat: hur mkt sammandragningar måste man ha för att oroa sig? Hur ont? Har igår o idag haft mensvärk dock svag, i korsryggen, i samband m sammandragningar kanske... Några gånger i timmen under en kväll? Som varar kanske 20-30s styck.

Vilar o tömmer blåsan, andas osv. Men just mensvärken oroar lite. Inget blod eller något i övrigt, bebis rör sig som vanligt.

Hur ont ska man ha innan man ringer o åker in för koll? (Jag är inte den som ränner hos läkare för minsta lilla ;D) kraftig mensvärk? Eller borde jag kolla om värken kvarstår i morgon också (3 dagar i rad)? Det gör inte så ont alltså.

• MissKaos

Låter klokt! Ett varmt bad och två panodil kan vara bra! Du kan ju rådgöra med din bm idag?nSen tycker jag böttre ringa en g för mkt..men man känner ju sin egen kropp själv!

Repan skrev 2013-09-25 08:19:42 följande:
    Ska se hur det utvecklar sig under dagen, har varit lugnt inatt, inte vaknat av något. Men känner att ansträngning inte är bra, så ska försöka vila fysiskt under dagen, plugga hemifrån.

Repan skrev 2013-09-25 08:19:42 följande:
    Ska se hur det utvecklar sig under dagen, har varit lugnt inatt, inte vaknat av något. Men känner att ansträngning inte är bra, så ska försöka vila fysiskt under dagen, plugga hemifrån.

• MissKaos

Sjukskriven! Helt ofarliga sdr men påfrestande psykiskt får göra vad jag vill och orkar.. dr trodde på övertid så jag lär jj kynna sälja nya babykkäder i strl 50 sen..

• MissKaos

Fem toabesök/natt.. tror du hsr svaret där! Ksn du gå ner i tid?

sarak skrev 2013-09-25 16:04:42 följande:
    Helt galet trött, tror jag bryter ihop snart. Galet mycket jobb och mer kommer det bli framöver med kvartalsbokslut och budgtprocess som ska igång. Hur ska jag få energi? Kan man få järnbrist fast jag äter järntabletter sedan länge och det såg bra ut för 4 veckor sedan? Någon annan teori på denna hysteriska trötthet? Sover iofs inte så mycket på nätterna, minst 5 toabesök :-S Måste vända det här, vill bara lägga mig och gråta!

• MissKaos

Spanat in en vinterjacka på tradera .. håll tummarna den går till mig!

Svar på tråden December bebis 2013