Inlägg från: Tjolinti |Visa alla inlägg
  • Tjolinti

Vad tycker ni hundägare som inte plockar upp bajset efter er hund nu då?

Två hundar, plockar alltid upp. Jag blir sjukt förbannad på all bajs som ligger ihela området här var jag bor. Jag har även en lista på hundägare  området som jag sett från fönstret att de inte plockar upp så ser jag dem ute så håller jag extra koll för jag vill plocka jävlarna på bar gärning ute och skälla ut dem. Jag har sagt till någoon från balkongen och då fick man ursäkten att de hade glömt påsar så jag sprang in och kastade ner lite påsar. En gång så skrek min man efter en idiot som inte plockade upp efter sin hund, han total ignorerade att min man skrek efter honom, han skrek liksom att han kan få en påse av oss om han nu inte har en. Men han bara gick och sket i oss....

Men fan jag måste berätta om en sak som jag skäms över. När jag rastar mina hundar går jag först en runda på gräs och liknande så hundarna bajsar, sen kan jag gå ut i villa områden. Vad händer, jooo min hund som 10 min tidigare bajsat en fin och normal bajs bestämmer sig för att få diarre och bara skiter ner hela gatan. Inget som gick att plocka upp. Då skämdes jag :S Men inget jag kan göra något direkt åt.

Svar på tråden Vad tycker ni hundägare som inte plockar upp bajset efter er hund nu då?