• Doofie

Kvällens/nattens chattråd!

Hej.
    Jag har tråkigt. Suupertråkigt. Så nu gör jag en chattråd =)
    Alla är välkommna.

Hoppas vi har det kul. :P

Mucka inte med mig, jag är redan galen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-02 03:23
    Varje gång du har svårt att sova, eller är vaken mitt i natta och har det tråkigt är du välkommen till denna chattråd.

För oss som är uppe i natten..
  • Svar på tråden Kvällens/nattens chattråd!
  • Kicki85
    Doofie skrev 2013-05-04 02:07:29 följande:
    Hej på dig. Vad görs?
    Inte mycket. Sambon sover, jag har en slatt kvar i mitt vinglas, surfar runt lite på datorn men ska väl ge mig snart om jag inte får förnyade krafter nu när jag går ut och tar min nattcigg.

Själv? Har du fortfarande lika tråkigt? 
  • Doofie
    Kicki85 skrev 2013-05-04 02:13:20 följande:
    Inte mycket. Sambon sover, jag har en slatt kvar i mitt vinglas, surfar runt lite på datorn men ska väl ge mig snart om jag inte får förnyade krafter nu när jag går ut och tar min nattcigg.

Själv? Har du fortfarande lika tråkigt? 
    Själv så väntar man på att kycklingen ska bli färdig, har ganska tråkigt fortfarande, men det är ju lite bätttre nu eftersom jag har er nattugglor att chatta med :)
  • Blitz

Är de inte lättare att hoppa genom en liten brasa med så mycket päls så de bränns bort ;)

Jag hade en kompis som rakade ALLT, HELA KROPPEN inkl ögonbrynen 1 gång i veckan. Det skulle jag aldrig orka. Har päls på vintern men gör några tappra försök vår o sommartid, tack o lov är ja inte så luden

Åh, prata inte mat snälla, nu måste jag äta nått snart bara för att.. E såå sugen på pizza som ja inte ens kan äta, O munkar.. Skulle döda för munkar just nu

• Kicki85
    Doofie skrev 2013-05-04 02:15:40 följande:
    Själv så väntar man på att kycklingen ska bli färdig, har ganska tråkigt fortfarande, men det är ju lite bätttre nu eftersom jag har er nattugglor att chatta med :)

Ja, ensamma vakna nätter kan vara vidrigt tråkiga. Några planer för imorgon?
  • Doofie

Någon som vet hur man rakar bikinilinjen på bästa sätt?

• Doofie
    Blitz skrev 2013-05-04 02:22:37 följande:
    Är de inte lättare att hoppa genom en liten brasa med så mycket päls så de bränns bort ;)

Jag hade en kompis som rakade ALLT, HELA KROPPEN inkl ögonbrynen 1 gång i veckan. Det skulle jag aldrig orka. Har päls på vintern men gör några tappra försök vår o sommartid, tack o lov är ja inte så luden

Åh, prata inte mat snälla, nu måste jag äta nått snart bara för att.. E såå sugen på pizza som ja inte ens kan äta, O munkar.. Skulle döda för munkar just nu
    Ja det ska jag göra, göra mig en fin majbrasa och sedan hoppa i den. Tjohoo

Rkade hon ögonfransarna också??

Jag har AMERIKANSKA munkar hemma, hehe.

De amerikanske munkarna är såå mycket större och godare än de svenska.
    Snart blir det kyckling att käka!
  • Petite Chérie

Woho! Ska jag öppna en till flaska champagne nu? Eller ska jag vänta tills efter tårtan?

God has given you one face, and you make yourself another.
  • bamse75
    Doofie skrev 2013-05-04 02:23:19 följande:
    Någon som vet hur man rakar bikinilinjen på bästa sätt?
    Nu har jag ju varken bikini eller linje men paa naagot sätt tror jag att, om man har problem med röda prickar vid rakning, att det kan vara bättre att vaxa. Har du provat?
  • Kicki85
    AngieT skrev 2013-05-04 02:31:33 följande:
    Woho! Ska jag öppna en till flaska champagne nu? Eller ska jag vänta tills efter tårtan?
    Nu!!!!!
Svar på tråden Kvällens/nattens chattråd!