EllisBell, min man är inte en osäker person och det är han som tog hand om vår son den första tiden, då jag låg på intensiven. Han har varit pappaledig lika mkt som jag var mammaledig och han är den bästa pappan man kan ha. Men vi vet inte varför sonen beter sig så, han har gjort det redan från början -dvs valt mig förre honom i ALLA sammanhang och uteslutit honom från våra aktiviteter. Pappa kan inte borsta tänder, inte fästa på bältet, inte ha i hand, ingenting! Han visar ingen fysisk närhet till honom, han kan vara hur gosig och kramig som helst mot mig och resten av familjen ( far och morföräldrar) men inte med pappa. Klart att det gör ont och ja, min man vågar visa känslor och det tycker jag är helt ok att han gör det. Han älskar vår son oerhört mkt och han gör allt för honom så vi förstår inte vår sons beteende. Jag och min man är också ett mkt bra team och vi är nästan alltid överens framför barnen, så vi vet inte riktigt vad vi skall ändra på så att vår son skall börja vissa kärlek till sin pappa....