Tips på gynekolog i Skåne
Skulle med behöva veta, skall starta i september/oktober.
Skulle med behöva veta, skall starta i september/oktober.
Ja, jag har bestämt mig för åka till storkklinik.
Jag tänkte jag skulle testa och se om sjukhuset här i stan ställer upp på undersökningarna.
Barnmorskan jag var hos när jag tog ut min p-stav var mycket positivt inställd och hälsade mig välkommen tillbaka när jag var gravid :)
Vilken klinik har du valt?
Borde ju inte vara så svårt och hitta en gynekolog som ställer upp, tycker man ju! :)
Ja Halmstad är inte så långt bort, men det hade varit perfekt om man fick där man bodde :)
Klart man har lite önskemål när bebisen skall komma, men jag blir glad bara jag blir gravid, så får bebis komma när den kommer :)
Hoppas vi hittar någon! Jag har haft mens 3månader nu, och vill göra mina undersökningar nu så jag kan boka mitt journalsamtal och komma i gång :)
Håller på och letar på nätet efter gynekologer som kan göra undersökningarna. Har hittat en i Lund så ska ringa dem och höra om de ställer upp
Låter ju jätte bra! :)
Har inte ringt ännu. Krockade med bilen förra veckan, så har fått ringa massa andra samtal. Men hoppas kunna ringa i veckan :)
Jadå, jag mår bra, bilen tog värsta smällen. Har hunnit landa nu, så nu skall jag nog snart orka ta tag i saker och ting igen
Ja, jag vill ha tillbaka bilen nu, så jag får bekanta mig med den liten, hann bara ha den i två dagar :)
Jag har tänkt göra mina försök på stork klinik :) Du då?
Haha ja jag gjorde det. Ja det tror jag, har inte hört något från verkstaden, så de bör gå och fixa, hoppas få tillbaka den denna veckan! :)
Åh då är det snart dags för dig då! :)
Jag har ägglossning nu. Känns konstigt och veta att man snart skall åka till danmark. Har så ont i livmodern och i vänster bröst...
Nej ingen bil ännu, på onsdag säger dem, jag hoppas det! Så jag kan börja planera för bebis! :)
Ja jag är jätte kluven på det hela. Jag velar fram och tillbaka. Jag är mest bekymrad för att han ångrar sen och vill vara pappa.... ja, vi får väl se var det hamnar.....
Hoppas äggplocket gick bra.
Nej funderingstiden är slut. Nu skall jag boka tid till undersökningarna, så jag kan ha mitt journalsamtal i köpenhamn förhoppningsvis i slutet på året början på nästa! :)
Oh vad glad jag bli att läsa att du testat positivt! Hoppas det består! :)
Förstår det :) Håller tummarna för dig :)
Jag har bestämt mig för skjuta lite på det. Mår inte riktigt bra och nu gick farmor bort med så känner jag vill må bra i mig själv igen innan jag sätter igång, man lär ha tankar och funderingar så det räcker och blir över ändå.
Tack börjar må bättre nu, så förhoppningsvis kan jag åka iväg i mars/april :)