Inlägg från: Raggarmunk |Visa alla inlägg
  • Raggarmunk

Oplanerat gravid, min man vägrar fler barn, indirekt hotar mig

Ärligt... Han har ju redan uttryckt att ni inte kommer ha en framtid oavsett...
    så varför bry dig om vad han vill i detta läge?

Gör de som känns bäst för dig.. ensamstående 1 barn mor eller ensamstående 2 barns mor?

Kan du leva med en abort när han lämnar dig? eller ha 2 barn när han lämnar dig?

vad känns bäst för dig?      

• Raggarmunk
    Cecilia 851 skrev 2013-06-27 12:21:14 följande:
    Ja. men hade ni skyddat er från början så hade detta inte existerat.
    Nä men man tänker väl på det när man har/haft sex.  Om jag glömt ta mitt ppiller någon morgon, så fan tar jag det efter jag haft sex senare på kvällen!

Har du ens läst TS?

De står klart å tydligt att ts inte kan med preventivmedel och karln inte ville han kondom, trots att han
    inte vill ha barn...
    hur tänkte han där? att de spelar ingen roll om hon blir gravid för de e bara att göra abort?
    å brukar man inte vara extra noga som karl att skydda sig när man vet att frun har stor längtan
    efter fler barn men man själv inte har de?    så varför gnälla på ts då de e karlns eget ansvar att skydda sig om han inte vil ha barn?  
  • Raggarmunk
    Cecilia 851 skrev 2013-06-27 12:37:19 följande:
    Ja men då  kan man ju skylla sig själv, det är bådas fel, och stackars oönskade barn,

Det är bäst för barnet att göra abort, och hon lämna honom.
    Kul för barnet att växa upp och veta att man var oönskad av sin egen far för sina föräldrar inte kunde använda preventivmedel.

varför är de bäst med abort?

vem säger att ts kommer må bättre av en abort?
    å varför skulle barnet behöva känna sig oälskad?

vet flera barn vars far inte e intresserade av dom... men inte känner de sig mindre älskade för de...

karln här vill ju inte ha familjen oavsett.. så varför ska ts behöva genomlida e abort när hon mycket
    väl kan fä barnet att känna sig lika älskat som det andra barnet som åxå kommer förlora sin far pga hans själviska beteende?       
Svar på tråden Oplanerat gravid, min man vägrar fler barn, indirekt hotar mig