Inlägg från: anjiz |Visa alla inlägg
  • anjiz

Vi som avbrutit 2013

Hej. Jag har också tvingats avbryta min graviditet. Jag var bara i v.12 så det verkar som om många tycker att jag inte behöver vara ledsen... 2dec åkte jag till akuten med svåra smärtor i magen. Jag gjorde ul och fick veta att bebben mådde bra. Jag var så lycklig att det inte var barnet. Jag opererade bort blindtarmen och skulle få åka hem dagen efter. innan jag åkte tjatade till mig ett ul för att kolla så bebben va ok efter op. Hjärtat slog och det var full aktivitet på den lilla, sen kom chock beskedet. Ditt barn har acrani (saknar skallben) och kan inte överleva utanför magen ...jag fick tabl och 2 dagar senare var jag tillbaks på sjukhuset. Min pyttelilla bäbis fick plats i min hand. fullt utvecklad med 10 fingar/tår, så fina små händer lika små som en nagel... även om jag bara han med en 3e del av graviditeten har jag mått så fruktansvärt dåligt eftetåt...

• anjiz

Nu har det gått 5mån, vill inget hellre än att bli gravid igen men det vill sig inte. Har bim om 3dagar önskar så ett plus.

• anjiz

Jag plussade!!! Är egentligen super glad men så fort jag såg plusset fick jag ångest och började oroa mig över allt som kan gå fel. Vågar inte tillåta mig själv att hoppas. Önskar så jag var lyckligt ovetande. Ni andra som är gravida har oron släppt efter rul?

Svar på tråden Vi som avbrutit 2013